#Ostatné
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Plán Hype-u na návrat do officu

V poslednom období si mnohí z nás uvedomili veci, ktoré sme doteraz veľmi nevnímali. Napríklad to, že veľa meetingov sa dá vybaviť cez video chat a nemusíme sa stretávať osobne alebo že bez ukecaného kolegu môžeme byť produktívnejší a zaklopiť notebook už o 16:00.

Viacerí sme sa už od začiatku pandémie chceli vrátiť do práce, chýbal nám osobný kontakt s kolegami a akási energia spoločnej práce na kreatívnom zadaní, ktorú nemožno nahradiť tým, že sme všetci online. Motivácia na prácu ľudí v reklame je to, že sa chcú baviť a nie mať každodennú stereotypnú robotu.

Za dva a pol mesiaca práce z domu sme si však stihli zvyknúť. Každý si nastavil svoj režim fungovania tak, aby bolo všetko načas hotové. Teraz ale nastal čas vrátiť sa späť do starých koľají officu. Alebo nie? 

Keď sme v agentúre oznámili návrat do kancelárie od júna, s niektorými ľuďmi sme sa dohodli, že ostanú ešte nejaký čas pracovať na home office. Počas uplynulého obdobia sme si všimili, že produktivita práce z domu sa vôbec neznížila, dokonca narástla približne o 15 %. Uvedomili sme si, že okrem zvýšenej produktivity poskytneme ľuďom viac času so svojimi rodinami.

Vždy sme sa zameriavali na vytvorenie agentúry, ktorá rešpektuje prácu a život tak, ako sa len dá. Myslím, že aktuálne máme šťastnejší a produktívnejší tím, ktorý si súčasne užíva prácu aj život.

A ako to riešite u vás?

Autor článku

Peter Šándor
Managing director