#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Od vizuálneho hladu k digitálnemu nasýteniu

V marketingovom menu si naservírujeme vizuálny obsah, pretože skvelé fotografie toho, čo ponúkame, sú dôležité aj zo strategického hľadiska. Vedel si, že náš mozog spracováva vizuálne 60 000 krát rýchlejšie?

#ConsumeLessCreateMore

Nie je žiadnym prekvapením, že sociálne siete so stálym prúdom obrázkov podporujú to, čo neurovedci nazývajú „virtuálnym hladom“. U nás v kancli sa toho zje naozaj dosť, okrem iného aj preto, že túto základnú potrebu uspokojujeme hlavne pri foteniach contentu pre nášho klienta. Instagram profil Eri Bakery sme vyladili tak, že aj pri písaní tohto blogu slintáme. 😋😋😋

Step by Step

Pokroky vedú k dokonalosti a v záujme konzistentnosti obsahu je dôležité vytvoriť si napríklad vizuálny kalendár, v ktorom bude načrtnutá téma pre každý príspevok. Ideálne pripravený niekoľko týždňov alebo mesiacov dopredu. Zopár tipov na kvalitnejšiu tvorbu obsahu nájdeš TU.

Vizuály sú pravdepodobne najdôležitejším aspektom pre záujem o značku na sociálnych sieťach a zároveň najrýchlejším spôsobom, ako rozprávať svoj príbeh svetu. Rozprávanie príbehu značky pomocou vhodných a konzistentných fotiek má silný a trvalý vplyv nielen na budovanie povedomia. 🧐

#TasteNotWaste

Moja obľúbená stratégia je ABC – Always be creative, pretože obrázok stojí za tisíc slov. Nie si si istý, kde a ako začať tvoriť? Napríklad taká Canva je zdarma. Alebo sa porozprávaj s našim tímom dizajnérov a kreatívcov, určite prídeme na to ako by mohla byť kreatívne komunikovaná tvoja značka.

Veď v dnešnej dobe sociálne siete menia vzťah nie len k jedlu, ale aj k značkám. 💁‍♀️

Autor článku

Margaréta Korvasová
Account manager