#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Tipy na kvalitnejšiu tvorbu social media obsahu

Keď si každý mesiac uvedomíš, že musíš vytvoriť veľa #socialmedia obsahu a tvoj DEADline sa blíži stále rýchlejšie, srdce a mozog nabieha na úplne inú frekvenciu. ? Btw. Mozog je úžasný, prajem si, aby každý z nás mal aspoň jeden.

Existuje veľa vecí, ktoré môžeš urobiť, aby si si uľahčil túto prácu. Ak budeš nabudúce bojovať, TRY THIS:

Venuj pozornosť analytike

Pred vytvorením nového obsahu je dobré spraviť malý social media audit klienta. Je dôležité pozrieť sa aj na starý obsah a zistiť, čo funguje a čo nie. Ideálne je, ak si položíš základné otázky:

  • Aký obsah mal najvyššiu interakciu?
  • V ktoré dni a časy bola väčšina sledovateľov online?
  • Aký obsah skutočne zaujal ľudí? Lebo som si myslel, že tomu postu so zmrzkou by sa mohlo dobre dariť, ale dopadlo to zase na riť. #peace

Urob svoj výskum

Pred vytvorením akéhokoľvek obsahu by si mal stráviť nejaký čas skúmaním najnovších trendov a aktualizácií platforiem. Digitálny svet sa neustále mení a je potrebné zostať na špičke. ☝️ Tento malý výskum by mal zahŕňať aj kľúčové slová značky a hashtagov relevantných pre konkrétne dni alebo trendy. Používanie populárnych kľúčových slov umožní obsahu zasiahnuť viac používateľov, preto im venuj aspoň trošku času.

Nájdi kalendár

Chceš mať prehľad v tom, čo robíš? Mať kalendár je kľúčové, ak sa nechceš zblázniť alebo v lepšom prípade zabudnúť publikovať príspevok. Napríklad ten k MDD, ktorý môžeš zopakovať najbližšie zas o rok  #? Vyzerá, že to nie je veľká vec, no v skutočnosti je, veď v ňom bude všetko, čo chystáš na celý mesiac #workworkwork. Ak hľadáš „šablónu kalendára sociálnych sieti“, v google získaš milióny výsledkov. Je z čoho vyberať!

Obsah nebude vytvorený za hodinu, vyžaduje si to čas a odhodlanie

Zhromažďuj zdroje, neskôr im môžeš byť vďačný, veď  #youneverknow čo sa zíde. Hovorím o akýchkoľvek fotografiách, grafikách, videách, citátoch, pinterestoch a instagramoch… Zhromažďovanie materiálov ti pomôže udržať si poriadok, namiesto toho, aby si ťahal kartu za kartou, priečinok za priečinkom a snažil sa nájsť ten istý obsah, ktorý si niekde zahliadol včera.

Zadávaj, ak…

Potrebuješ vytvoriť web, spravovať sociálne siete, sledovať výdavky, odpovedať na e-maily atď. Je toho veľa a niekedy sa to jednoducho nedá urobiť všetko. Môže to však znamenať, že je čas zadať časť tejto práce externe. Hype ti pomôže vystúpiť z davu a prilákať pozornosť vysnívaných zákazníkov. Čokoľvek to je, vedz, že táto pomoc ti umožní zamerať sa na to, čo je pre teba najdôležitejšie.

Máš otázky? Náš inbox je always open!

Autor článku

Margaréta Korvasová
Account manager