Naša showka Insight bude mať 3. sériu. V spolupráci so Stratégiami.
Čo je Insight?
Ak ste ešte nevideli ani jeden diel, je načase to zmeniť. Insight sú rozhovory o marketingu a biznise, ktoré stavajú na reálnych skúsenostich úspešných ľudí.#NoBullshit Prvá séria bola vo forme podcastu, neskôr sme pridali aj video. Medzi hosťami, ktorí u nás už boli, je Michal Meško (Martinus), Šimon Šicko (Pixel Federation), Martin Mác (Zoznam), Ivan Štefunko (Neulogy Ventures), Ľuboš Fellner (BUBO), Michal Král (Pricemania), Gábor Boros (Refresher) či Kamil Aujeský.
Tu si môžete pozrieť niektoré zo starších rozhovorov.
Na čo sa môžete tešiť v 3. sérii?
Predovšetkým na vyladenejšiu produkciu a, opäť, kvalitných hostí. Už teraz máme v zásobe rozhovory s Michalom Trubanom (WebSupport), Danym Čačalom (DayByMe), Jankou Kutlíkovou (ZOOT) a Palermom (MMG Barbers). Do tretej série ideme takisto s novou vizuálnou identitou, o ktorej tvorbe bude aj blog.
Prvý diel bude vonku už tento utorok, 8. mája o 19:00.
Odoberajte naše podcasty aj prostredníctvom iTunes, Soundcloud alebo RSS.
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.