Čo väčšine firiem pomôže prekonať krízu

Mnoho ľudí sa ma v poslednej dobe pýta, ako sa nám darí. Odpovedám im, že dobre. Náš segment online marketingu, našťastie, nie je zďaleka tak postihnutý koronakrízou, ako iné odvetvia. Dokonca sme...

Mnoho ľudí sa ma v poslednej dobe pýta, ako sa nám darí. Odpovedám im, že dobre. Náš segment online marketingu, našťastie, nie je zďaleka tak postihnutý koronakrízou, ako iné odvetvia. Dokonca sme sa v októbri rozrástli a prijali do agentúry ďalších 3 ľudí.

Veľa klientov si totiž uvedomuje aj na základe skúseností z prvej vlny, že pokiaľ chcú rozvíjať svoj biznis, musia jednoducho investovať do podpory digitálnej transformácie a hlavne online marketingu. Práve digitálna transformácia a zameranie sa na online predaj je to, čo sme v poslednej dobe riešili pre viacero klientov. Aktuálne napríklad navrhujeme a programujeme pre švajčiarskeho klienta ORTHO-TEAM (ktorý predáva najmä prostredníctvom kamenných obchodov) online riešenie produktovej sekcie na webe. Tá bude slúžiť „ako Google“ pre viac ako 10 000 produktov a prístup do nej budú mať doktori aj bežní zákazníci. Tento klient si uvedomuje, aké dôležité je postupne transformovať svoj biznis do online prostredia a keď chce byť aj naďalej lídrom na trhu, nemôže zaspať na vavrínoch, inak by ho predbehla konkurencia.

Zachytil som nedávno správu z platformy spotrebiteľských skúseností Acquia (na vzorke 800 marketérov z Austrálie, Francúzska, Nemecka, Japonska, Mexika, Singapuru, Spojeného kráľovstva a Spojených štátov), ktorá zistila, že 82 % respondentov v tomto roku zaznamenala zvýšenie návratnosti investícií z výdavkov na nové marketingové technológie, aj keď celkové marketingové výdavky boli znížené. Zistenia sú v súlade s výsledkami podobných štúdií, ktoré ukazujú, že hoci sa celkové marketingové rozpočty v období pandemickej recesie znížili alebo zostali nezmenené, investície do automatizácie a iných foriem digitálnej transformácie pokračovali v nezmenenej miere alebo sa skutočne zvýšili. Veľa marketingových riaditeľov verí, že investície do online marketingu im pomôžu prekonať ťažké časy a rýchlejšie sa zotaviť.

Treba si uvedomiť, že svet sa vyvíja. Mení sa užívateľské správanie, spôsob akým ľudia pracujú a aj to, aký obsah konzumujú. Preto sa vyvíjame aj my v Hype a našim klientom prinášame komunikácie postavené na trendoch, ktoré v dnešnom svete nielen zaujmú, ale predovšetkým generujú výsledky.

Viac Článkov

Pravidelná
dávka Hypu

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie 
marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.