#Biznis
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Čo väčšine firiem pomôže prekonať krízu

Mnoho ľudí sa ma v poslednej dobe pýta, ako sa nám darí. Odpovedám im, že dobre. Náš segment online marketingu, našťastie, nie je zďaleka tak postihnutý koronakrízou, ako iné odvetvia. Dokonca sme sa v októbri rozrástli a prijali do agentúry ďalších 3 ľudí.

Veľa klientov si totiž uvedomuje aj na základe skúseností z prvej vlny, že pokiaľ chcú rozvíjať svoj biznis, musia jednoducho investovať do podpory digitálnej transformácie a hlavne online marketingu. Práve digitálna transformácia a zameranie sa na online predaj je to, čo sme v poslednej dobe riešili pre viacero klientov. Aktuálne napríklad navrhujeme a programujeme pre švajčiarskeho klienta ORTHO-TEAM (ktorý predáva najmä prostredníctvom kamenných obchodov) online riešenie produktovej sekcie na webe. Tá bude slúžiť „ako Google“ pre viac ako 10 000 produktov a prístup do nej budú mať doktori aj bežní zákazníci. Tento klient si uvedomuje, aké dôležité je postupne transformovať svoj biznis do online prostredia a keď chce byť aj naďalej lídrom na trhu, nemôže zaspať na vavrínoch, inak by ho predbehla konkurencia.

Zachytil som nedávno správu z platformy spotrebiteľských skúseností Acquia (na vzorke 800 marketérov z Austrálie, Francúzska, Nemecka, Japonska, Mexika, Singapuru, Spojeného kráľovstva a Spojených štátov), ktorá zistila, že 82 % respondentov v tomto roku zaznamenala zvýšenie návratnosti investícií z výdavkov na nové marketingové technológie, aj keď celkové marketingové výdavky boli znížené. Zistenia sú v súlade s výsledkami podobných štúdií, ktoré ukazujú, že hoci sa celkové marketingové rozpočty v období pandemickej recesie znížili alebo zostali nezmenené, investície do automatizácie a iných foriem digitálnej transformácie pokračovali v nezmenenej miere alebo sa skutočne zvýšili. Veľa marketingových riaditeľov verí, že investície do online marketingu im pomôžu prekonať ťažké časy a rýchlejšie sa zotaviť.

Treba si uvedomiť, že svet sa vyvíja. Mení sa užívateľské správanie, spôsob akým ľudia pracujú a aj to, aký obsah konzumujú. Preto sa vyvíjame aj my v Hype a našim klientom prinášame komunikácie postavené na trendoch, ktoré v dnešnom svete nielen zaujmú, ale predovšetkým generujú výsledky.

Autor článku

Peter Šándor
Managing director