Sociálne siete nie sú len o zábave a chatovaní
Stretol som sa s viacerými názormi na sociálne siete. Marketéri na ne nedajú dopustiť, je to predsa skvelý mediálny priestor (častokrát lacný, alebo dokonca zadarmo) pre klientské aktivity a kampane. Človek mimo fachu to však vníma inak. Mnohí z mojich kamarátov si dali viackrát pauzu s Facebookom, lebo je to „neskutočný žrút času a aj tak sú tam samé hovadiny“. Veľakrát som sa im snažil vysvetliť, že sociálna sieť je len nástroj, médium a je len na nich, ako ju využíjú, koľko času jej venujú a čo budú sledovať.Bruselom pred pár hodinami otriasla séria výbuchov. Mrazí ma pri pomyslení, že niekto má v meste rodinu, kamaráta či partnera a nevie sa mu dovolať kvôli preťaženým linkám. Pre takých ľudí musia byť minúty ako hodiny. Ale aj v tomto prípade sa ukazuje, že sociálna sieť zďaleka nie je len o zábave. Facebook na situáciu zareagoval promptne a vyzval používateľov, aby dali vedieť svojim priateľom, či sú v poriadku. Tak, ako aj pri iných tragédiách, aj teraz sa ukazuje pravá sila sociálnych sietí. Networking. Socializácia a komunikácia. Vizuálny či reklamný smog je prítomný aj v online. Nemali by sme však zabúdať na to, že sociálne siete neboli vytvorené pre reklamu, ale pre ľudí.