Sociálne siete nie sú len o zábave a chatovaní

Stretol som sa s viacerými názormi na sociálne siete. Marketéri na ne nedajú dopustiť, je to predsa skvelý mediálny priestor (častokrát lacný, alebo dokonca zadarmo) pre klientské aktivity a kampane....

Stretol som sa s viacerými názormi na sociálne siete. Marketéri na ne nedajú dopustiť, je to predsa skvelý mediálny priestor (častokrát lacný, alebo dokonca zadarmo) pre klientské aktivity a kampane.

Človek mimo fachu to však vníma inak. Mnohí z mojich kamarátov si dali viackrát pauzu s Facebookom, lebo je to „neskutočný žrút času a aj tak sú tam samé hovadiny“. Veľakrát som sa im snažil vysvetliť, že sociálna sieť je len nástroj, médium a je len na nich, ako ju využíjú,  koľko času jej venujú a čo budú sledovať.
socialne-siete-nie-su-len-o-zabave-a-chatovani
Bruselom pred pár hodinami otriasla séria výbuchov. Mrazí ma pri pomyslení, že niekto má v meste rodinu, kamaráta či partnera a nevie sa mu dovolať kvôli preťaženým linkám. Pre takých ľudí musia byť minúty ako hodiny.

Ale aj v tomto prípade sa ukazuje, že sociálna sieť zďaleka nie je len o zábave. Facebook na situáciu zareagoval promptne a vyzval používateľov, aby dali vedieť svojim priateľom, či sú v poriadku.

brusel safety check

Tak, ako aj pri iných tragédiách, aj teraz sa ukazuje pravá sila sociálnych sietí. Networking. Socializácia a komunikácia. Vizuálny či reklamný smog je prítomný aj v online. Nemali by sme však zabúdať na to, že sociálne siete neboli vytvorené pre reklamu, ale pre ľudí.

Viac Článkov

Pravidelná
dávka Hypu

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie 
marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.