Pozícia vo vyhľadávaní je pre váš biznis veľmi dôležitá. Používatelia najčastejšie klikajú na prvých 10 výsledkov vyhľadávania a len málokedy pátrajú po ďalších.
Dnes nie je cieľom SEO optimalizácie použiť čo najviac kľúčových slov, alebo pridávať nezmyselné spätné odkazy. Vytváranie relevantného obsahu s vysokou pridanou hodnotou pre návštevníka je v kurze.
Predstavte si SEO optimalizáciu ako pavučinu, v ktorej všetko so všetkým súvisí – najlepšie blogy sú písane na základe kľúčových slov, zdieľané na sociálnych sieťach, odkazujú na úspešné weby, ľudia na ne reagujú a posúvajú ich svojim známym a pridávajú si ich do vlastných profilov či na vlastné stránky, čím vytvárajú kvalitné spätné odkazy.
Rozdelenie SEO nástrojov
On-page
Všetko, čo robíme na stránke (napr. štruktúra webu, copywriting, bloging).
Off-page
Deje sa mimo stránky (napr. linkbuilding, guestblogging, social media marketing).
Postup
1
Spravíme analýzu produktu, cieľov, konkurencie, cieľovej skupiny a audit súčasnej SEO stratégie.
2
Pripravíme zoznam kľúčových slov.
3
Navrhneme odporúčania pre copywriting webstránky.
4
Vytvoríme content marketingovú stratégiu s cieľom zlepšiť pozíciu pre určené kľúčové slová.
5
Navrhneme webstránky, na ktorých budeme uverejňovať hosťovské príspevky (guest blogy).
6
Budeme vám podávať pravidelný reporting s odporúčaniami na zlepšenie optimalizácie vo vyhľadávačoch.