365.Bank

Digitálna 365.bank chcela osviežiť svoju social media komunikáciu a zároveň pomôcť ľuďom vyznať sa vo svete financií – hravo, pútavo a interaktívne. 

Vychádzali sme z toho, že väčšina Slovákov sa bojí, že nebude mať peniaze na prežitie. Pritom problém nie je ani tak v nízkom príjme, ako v tom, že s peniazmi nevedia správne hospodáriť. 

Riešenia

Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život.

365-ka sa mala stať najlepším kamošom, na ktorého sa človek obráti, keď sa cíti stratený vo svete financií. 

Služby

Community Management

V číslach

10+ tisíc

jedinečných používateľov na Facebooku

4+ tisíc

jedinečných používateľov na Instagrame

Výsledky

1.

Na sociálnych sieťach banky sme vyše roka vzdelávali ľudí 
o financiách jednoduchým a zrozumiteľným spôsobom. Zapojili sme aj odborníkov a médiá. 

2.

Prostredníctvom community managementu sme ľuďom pomáhali riešiť bežné problémy a odpovedali na hejterské komentáre.

3.

Neriešili sme však len financie. Komunikovali sme aj témy rodovej rovnosti, ochrany životného prostredia či fyzického a psychického zdravia.

Galéria

Igor Fekiač
Igor Fekiač Senior Brand Manager & Team Lead 365.bank
Hype nám pomohol rozvíjať moderný a vizuálne atraktívny štýl komunikácie a tiež prinášať rôznorodý obsah. Vďaka tomu sa nám podarilo zasiahnuť širokú cieľovú skupinu a odlíšiť ako značka na sociálnych sieťach.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.