Podravka

Ocenenia

Zlatý klinec
shortlist
Digital PIE
1x bronz

Podravka je výrobca tradičných ochucovadiel, ktoré dotvárajú chute našich kuchýň už po celé generácie. Jej bežný konzument však postupne starne a ten mladší častokrát uprednostní street food namiesto domácej stravy.

Naším cieľom bolo dostať Podravku z bežných špajzí do rýchlych feedov mladej generácie.

Zlatý klinec
- shortlist
Digital PIE
- bronz

Riešenia

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu.

Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

Influenceri nám s ochucovadlom pripravili obsah, ktorý presne trafil chute a štýl mladého publika.

Služby

Influencer marketing

Ideamaking & copywriting

Videoprodukcia

Digitálna kampaň

V číslach

4,4 mil.

organických views, z toho 2,8 milióna na TikToku

320 tisíc

organických likes

30+ tisíc

unikátnych návštevníkov stránky

Výsledky

1.

Jedna z najúspešnejších kampaní Podravky dokázala osloviť aj mladšie publikum a priniesla nadštandardné výsledky.

2.
Ocenenie:
Zlatý klinec - shortlist
3.
Ocenenie:
Digital PIE - 1x bronz

Galéria

Elena Matuškova
Elena MatuškovaMarketing director Podravka
Z našej strany išlo o inovatívnu a pomerne odvážnu kampaň, výsledkom ktorej boli naozaj nadštandardné čísla. Splnili sme tak hlavný cieľ – osloviť a zaujať generácie Y a Z a poukázať na skutočnosť, že ochucovať predsa môžeme čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.