Digitálne kampane
Pred tvorbou kampane si spolu najskôr sadneme, aby sme zistili, či si sadneme. Nastavíme si vzájomné očakávania, vypočujeme si vašu predstavu, potreby a ciele, a tie následne zakomponujeme do kreatívneho procesu.
na začiatku je idea
Tvorba digitálnej kampane je komplexný a niekedy zdĺhavý proces. Na jeho konci však dostanete „balík“ efektívnych, kreatívnych riešení, ktoré sa vzájomne dopĺňajú a vedú k naplneniu vašich cieľov.
Preto je jadrom každej dobrej kampane zjednocujúca vízia so silnou myšlienkou. Na nej staviame všetko ostatné.

ako postupujeme?
Po úvodnom rozhovore sa pustíme do strategickej analýzy. V rámci nej určíme kanály, služby a formáty, ktoré vám pomôžu zacieliť to správne publikum.
Nasleduje cyklus kreatívnych brainstormingov, feedbackovania a lámania hláv, na konci ktorého je návrh kampane. Po jeho odsúhlasení návrh pretavíme do praxe.

výsledky hovoria za nás
Naši kreatívci vytvoria grafiku k jednotlivým reklamným kanálom a napíšu copytexty.
Fantázii sa medze nekladú. Vymyslíme vám inzerciu do časopisu, interaktívny banner na webstránky či zábavnú súťaž s influencermi.
Po spustení kampane pravidelne vyhodnocujeme jej efektivitu a úspešnosť. Na mesačnej báze od nás dostanete reporty a odporúčania na jej optimalizáciu.

Aký je náš prístup
stratégia
Vykonáme analýzu cieľovej skupiny, definujeme ciele kampane a určíme vhodné kanály a formáty.

Kreatíva
Naplánujeme a vytvoríme kreatívny obsah – od efektívnych PPC bannerov až po atraktívny TV spot.
reporting
Kampaň budeme pravidelne vyhodnocovať a optimalizovať.

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba…

Podravka

4,4 mil.
Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.
Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.
365.bank

Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

365.bank

10+ tisíc
4+ tisíc
Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

Do nákupného centra sme umiestnili interaktívny kiosk, ktorý dával ľuďom prácu. Stačilo, aby stlačili tlačilo a boli automaticky presmerovaní na okamžitý pohovor s HR špecialistom…

SYNCREON

621
Do nákupného centra sme umiestnili interaktívny kiosk, ktorý dával ľuďom prácu. Stačilo, aby stlačili tlačilo a boli automaticky presmerovaní na okamžitý pohovor s HR špecialistom…