#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Kde nájdeme po novom Reels? | DigiNews

Už minimálne týždeň si nečítal DigiNews, tak nezdržujme a poďme rýchlo na to…

A vlastne ešte jedna rýchla pripomienka – na našom Instagrame sme spustili nový, ešte rýchlejší formát toho najzaujímavejšieho zo sveta digitálu za posledný týždeň. Tak nám hoď follow a budeš stále v obraze.

Netflix nevzdáva boj proti zdieľaniu hesiel

Populárna disciplína (napchať čo najviac kamošov do jedného rodinného členstva na Netflixe) bude o niečo komplikovanejšia. Ako informoval portál GammaWire, Netflix po novom zavádza dvojstupňové overenie používateľa pomocou SMS odoslanej majiteľovi účtu. Na odhalenie používateľov, ktorí sa snažia z jedného Netflix predplatného nelegálne vyžmýkať čo najviac, vraj v blízkej budúcnosti začne využívať aj lokalizačné služby, o ktorých Netflix hovorí už dlhšie. Čo si o tom myslíš, je v poriadku aby  streamovacia služba vyžadovala počas pozerania filmov tvoju aktuálnu polohu? 🤨

Spotify v slovenčine 🎧

Spotify do svojej ponuky jazykov pridáva nových 36 jazykov vrátane slovenčiny. Používatelia iOS si automatický prechod do slovenčiny mohli všimnúť už pred niekoľkými dňami, a všetky ostatne devices by mali na tento update nabehnúť v najbližších dňoch.

Skype nezaspal

Ak si si náhodou myslel, že Skype je za zenitom, mýliš sa. Aplikácia sa stále môže pochváliť viac ako 300 miliónmi aktívnych používateľov mesačne a neustálymi drobnými inováciami. Okrem niekoľkých menších zmien prináša najnovšší update aktívny noise-cancelling počas hovoru. Vďaka tejto vychytávke nebude problém dať si videohovor aj v hlučnejšom prostredí.


TikTok si uvedomuje šikanu 

TikTok zavádza nástroje, ktoré majú dopomôcť k tomu, aby sa používatelia správali láskavejšie a zabránili tak zbytočnému hejtu. Jednou z nich bude upozornenie v sekcii comments na to, aby ľudia nezanechávali nepríjemné komentáre. Druhou novinkou bude možnosť filtrovania komentárov podľa ich obsahu. Zabrániť tak budeme môcť vulgarizmom, spamu alebo jednoducho nepríjemným komentárom pod našimi videami. ✌🏻

Reels na Facebooku?

Facebook začína testovať priame shareovanie Reelsu na Facebook. Osloviť tak chce nové publiká, zvýšiť dosahy tvorcom Reels videí a, samozrejme, snažiť sa zvalcovať TikTok. 😅  Ak náhodou nevieš, čo je Reels, veľmi rýchlo a jednoducho to pochopíš v tomto blogu.

Viac platených eventov od Facebooku

Platené eventy oznámil Facebook ešte v auguste minulého roka. Odvtedy nová funkcia raketovo rastie a Facebook pridáva nových 24 krajín, v ktorých bude funkcia čoskoro dostupná. Slovensko medzi nimi síce nie je, ale veríme, že čoskoro pribudne. Funkcia umožňuje zorganizovať online event priamo na Facebooku, na ktorý si používatelia zakúpia vstupenky.

Clubhouse dá možnosť tvorcom zarobiť

Clubhouse uvádza nový program, vďaka ktorému budú tvorcovia obsahu svoje miestnosti a účty monetizovať, pravdepodobne formou predplatného alebo vstupeniek do miestností. Funkciu začne čoskoro testovať na účtoch dvadsiatich aktívnych tvorcov. 

Personalizované TikTok reklamy

TikTok začína personalizovať reklamy na základe používateľského správania. Biznisy tak lepšie zasiahnu svojich potenciálnych zákazníkov podľa ich záujmov. Fashion značky budú môcť vyselektovať pri zadávaní reklamy ľudí, ktorí pozerajú a lajkujú najmä fashion obsah a pod. TikTok novinku zavádza vo všetkých svetových krajinách, v ktorých podporuje reklamné formáty, okrem Európskej únie, v ktorej im v tomto kroku bráni GDPR. 

Rýchlo sme si spolu zbehli 🏃🏻‍♂️ najnovšie správy zo sveta digitálu. Som si istý, že ťa to bavilo a preto nás sleduj na našom Instagrame a Facebooku, aby ti nový drop v podobe DigiNews nikdy neušiel. 🏃🏻‍♂️


Autor článku

Maroš Bolčák
Social media manager