#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Posunuli sme domácu…cez Instagram

Posledné dni majú na nás a naše joby rôzne dopady. Pre niektoré malé biznisy však môže byť vplyv aktuálnej situácie doslova likvidačný. O to viac by sme mali prepnúť naše nastavenie a začať myslieť lokálne.

Na našich tímových videocalloch sme rozmýšľali, ako by sme aj my mohli pomôcť tým, ktorých sa situácia dotkla viac ako iných, lokálnym výrobcom. Chceli sme pomôcť najmä najmenším remeselníkom a malým značkám, pre ktoré je toto obdobie obzvlášť náročné.  Uvedomili sme si však, že nie každý má možnosti podporiť obchodníkov nákupom. Preto sme prišli s nápadom vytvoriť výzvu, v ktorej by mohol pomôcť svojou troškou každý.

Výsledkom spoločného brainstormingu je malý challenge, v ktorom sme na Instagrame vyzvali našich followerov k tomu, aby posunuli domácu (výrobu). ?  Inými slovami, chceli sme, aby ľudia posunuli cez Stories odporúčanie a dali shout-out lokálnej značke svojim kamošom pod hashtagom #posundomacu. Následne nominovali ďalších priateľov, aby spravili to isté.

Aké sú výsledky?

Za pár dní sa do našej výzvy zapojili desiatky našich followerov.

https://www.instagram.com/p/B-sI4-gn36J/

Pridalo sa aj niekoľko známych tvárí a influencerov.

https://www.instagram.com/p/B-kUhO4JL6Z/

Spoločne sa nám podarilo dať shout-out desiatkam lokálnych značiek a tak sme spolu posunuli domácu tisíckam ľudí. Na zdravie ?

Autor článku

Maroš Bolčák
Social media manager