Gastro marketing v čase korony
Aktuálna situácia veľmi nepraje niektorým odvetviam. Jedným z nich je gastro. Práve preto som natočil toto video.
Vieš, ako komunikujú úspešné značky počas krízy, aby z nej marketingovo vyťažili? Stiahni si náš nový e-book.
Dozvieš sa v ňom pár komunikačných tipov pre reštaurácie, kaviarne či bary, ktoré môžu ihneď zaviesť do praxe a spomínam aj pár úspešných príkladov zvládnutia situácie z domácej gastro scény. Menovite reštauráciu Estévéčka a Bukowski bar.
Btw. ďalším silno zasiahnutým odvetvím sú malí podnikatelia, výrobcovia a remeselníci. Preto sme vytvorili výzvu #PosunDomacu, ktorou ich podporujeme. Zapojiť sa môžeš aj ty, tak to bež pozrieť a posuňme spolu domácu výrobu tým správnym smerom.
Ďakujem ?