Chceme vás lepšie spoznať
Každá agentúra vie, že získať klienta je pomerne náročná úloha, najmä, ak sa jedná o väčšiu značku, ktorá si už prešla rôznymi spoluprácami. Oveľa dôležitejšie však je si klienta udržať. Dosiahnuť výsledky, ktoré si na začiatku spolupráce stanovíme (v lepšom prípade ich dokonca prekonať) je určite pekný štart, ktorý jednoznačne má vplyv na to, či klient bude chcieť v spolupráci pokračovať.
Existujú však aj iné faktory, ktoré značne ovplyvnia to, ako klient agentúru vníma – ako napríklad spôsob, akým agentúra komunikuje. Nedávno som sa v tomto článku rozpísala o základných pilieroch na ktorých stojí a padá spolupráca medzi agentúrou a klientom. Komunikácia je určite jedným z nich.
Rok 2020 nám priniesol do života mnoho výziev, s ktorými sme sa museli popasovať a prinútil nás obmedziť osobný kontakt na minimum. Našťastie žijeme v dobe, v ktorej si vieme osobné stretnutie kompenzovať rovnako efektívnymi video-callmi. Sme zástancom toho, že pravidelné reportingy a stretnutia sú dôležitým bodom, v ktorom agentúra získa informácie, ktoré môže pretaviť do efektívnej kampane. Všetci toho máme pomerne veľa, neustále sa niekam naháňame, no hodinku mesačne si na to stretko snáď nájde každý, najmä, ak to slúži na lepšie pochopenie potrieb, efektívnejšie dosahovanie výsledkov či šetrenie rozpočtu.
U nás v Hype postupne zavádzame úzky model spolupráce s klientami, ktorý sme nazvali „synergy marketing”. Je založený na vzájomnom prepojení tak, že človek z agentúry pracuje istý čas priamo u klienta, zúčastňuje sa meetingov a lepšie tak dokáže pochopiť potreby, hodnoty, ciele a hlavne rozmýšľanie klienta. Sme akousi predĺženou rukou marketingového oddelenia klienta a vďaka tomu dokážeme navrhnúť komunikáciu šitú úplne na mieru a zvýšiť efektivitu kampaní.
Ak ťa zaujíma, čo všetko to zahŕňa, pokojne nám napíš mail a radi ti na online či osobnom stretku vysvetlíme, o čo ide ?