#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Čo sme si odniesli z konferencie Social Media Masters 2022?

V Hype sme zapálení pre sociálne siete a nové trendy, preto sme sa na konferencii zo série Make It Digital – Social Media Masters – nemohli chýbať. Program nás rozhodne nesklamal – bol nabitý a pútavý ako každý rok. Z praktických prednášok o novinkách a efektívnych taktikách z prostredia sociálnych sietí sme načerpali kopu inšpirácie pre naše budúce kampane. 

Neboli ste tam? To vôbec nevadí! Vytiahli sme pre vás tie najlepšie tipy od skúsených marketérov, ktoré vám pomôžu nakopnúť vašu social komunikáciu.

Zdieľanie na LinkedIne znižuje dosah

LinkedIn má rád unikátny obsah, preto ak narazí na duplicitné príspevky, je nižšia šanca, že ich algoritmus posunie vyššie. Expertka na LinkedIn, Ivana Brutenič, preto pre lepšie výsledky odporúča príspevky radšej lajkovať a komentovať.

Facebook nie je mŕtvy

Už ste sa určite stretli s názorom, že na Facebook už nikto nechodí. Jasné, že nie… teda až na 3,1 miliónov Slovákov mesačne.

Štatistiky síce ukazujú, že počet nových užívateľov stagnuje, avšak zisky stále rastú. Podľa zakladateľa a CEO PS: Digital, Petra Šeba, má Facebook perspektívny a výhodný reklamný priestor a aj keď užívatelia rapídne nepribúdajú, stále ich tam nájdeme približne 3 miliardy.

Natáčajte Instagram Reels

Je to obsah na steroidoch,” tvrdí digitálny stratég Rastislav Kiavčin. Reels je jeden z mála formátov, ktoré stále fungujú organicky.

Aby boli vaše reels úspešné, musíte ľudí zaujať už v prvých dvoch sekundách. Najlepšie podľa Rasťa fungujú rôzne tutoriály, nahrávanie obrazovky a samozrejme používanie trendujúcej hudby.

V TikTokoch používajte texty

Texty používajte všade a do prvej sekundy. Majú totiž vplyv na attention span vášho publika a pomôžu vám okamžite upútať pozornosť a získať viac zhliadnutí.
Head of Digital v Respect APP, Barbora Jozefíková, navyše odporúča reagovať na trendy okamžite a pri tvorbe obsahu hľadať rovnováhu medzi zábavou, popkultúrou a produktom. „Nerobte reklamu, robte TikToky.”

Buďte tam, kde je vaša cieľovka

Používatelia sú všade a ak tam nebudete vy, tak tam bude vaša konkurencia. Najväčší úspech získate, ak konkurenciu predbehnete a objavíte sa na platforme ako prvý. Pri výbere sociálnych sietí je však dôležité myslieť aj na to, či to pre vašu značku dáva zmysel. 

​​Toto bolo len niekoľko užitočných tipov, ktoré sme si z konferencie odniesli my. Ak ti ušla, veríme, že sa ti už len vďaka nášmu zhrnutiu podarí zefektívniť tvoje social media stratégie – alebo aspoň zamachrovať pred kolegami pri obede. 🙂

Ďakujeme, Make It Digital! Tešíme sa, čo nám prinesiete nabudúce.

Autor článku

Jela Vážanová