Zaplavia Reels reklamy? | DigiNews
Čau, opäť tu opre teba máme DigiNews, v ktorých vždy nájdeš rýchly súhrn toho najčerstvejšieho zo sveta digitálu. Poďme na to…👇
Facetime pre všetkých!
Na poslednej online konferencii WWDC od Apple bolo, okrem iných veľmi zaujímavých softvérových vychytávok, predstavená aj novinka, ktorá by mohla zaujať fanúšikov Androidu a Windowsu. Odteraz sa do Facetime hovoru budú môcť zapojiť aj nejablčkári. Apple tak pravdepodobne reaguje na aktuálny, prirodzený nárast videohovorov a bude sa snažiť konkurovať napríklad aj Zoomu.
Novinky v Messengeri
Sateesh Kumar Srinivasan informoval priamo na Facebook blogu o niekoľkých novinkách, ktoré čoskoro uvidíme v appke Messenger. Okrem vizuálnych zmien a nových templateov sa chystajú uviesť možnosť písania správ počas prezerania iného multimediálneho obsahu či novinku vo Facebook Pay – generovanie QR kódov na zjednodušenie prevodu peňazí. Táto funkcia sa však v Európe tak skoro neobjaví. 😢
Ďalší klon Clubhouse
Tentoraz má v klonovaní prsty Spotify, ktorý vytvoril tzv. Greenroom, nápadne pripomínajúci princíp Clubhouse. Pridáva sa tak k ostatným gigantom, ktorí zacítili v mŕtvej appke príležitosť. Prekvapivé je, že Greenhouse má samostatnú aplikáciu, do ktorej sa však prihlásiš pomocou prihlasovacích údajov zo svojho Spotify účtu. Appka je už teraz dostupná v 135 krajinách sveta vrátane Slovenska. Čo myslíš, má Spotify Greenroom budúcnosť?
Skupinové zbierky Instagramu
Instagram prichádza s novinkou v podobe skupinových zbierok, ktorých účelom je spojiť ľudí s podobnými záujmami do zbierky na charitatívne účely či podporu menšín. 100% vyzbieranej sumy ide na konto konkrétnej nadácie a Instagram si neberie žiadnu províziu. Za nás palec hore. 👍
Zdroj: Instagram
Facebook podcasty
Už dlhšie sa hovorí o podcastoch z dielne Facebooku. Teraz prichádzajú navonok nové správy o tom, že Facebook to myslí vážne a už v najbližších dňoch má spustiť prvé verzie podcastov pre tvorcov, ktoré údajne budeme môcť počúvať na pozadí priamo z aplikácie Facebook. A to bez nutnosti sťahovania ďalšej appky.
Začínajú reklamy na Reels
Prvé reklamy na Reels sa objavili v testovacej verzii vo vybraných krajinách sveta už v apríli. Reels však v týchto dňoch uvádza reklamy globálne. Fungovať budú na jednoduchom princípe a objavovať sa budú full-screenovo počas scrollovania Reelsov. Reklama môže mať dĺžku až 30 sekúnd a budú označené značkou „sponzorované“ pod účtom inzerenta.
Zdroj: Instagram
To je na dnes všetko. Ak nechceš zmeškať žiadne DigiNews, okamžite nám daj follow na našom Instagrame. 😄 Čau.