#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Tri tipy na vianočný darček pre klientov

Rok 2020 je pre väčšinu z nás náročný po viacerých stránkach. Museli sme sa naučiť fungovať spôsobom, aký sme si pred časom nevedeli ani predstaviť. Práve kvôli všetkým tým nepríjemnostiam, ktorými sme si tento rok prešli, by sme sa mali tešiť aj z maličkostí a z pekných chvíľ ktoré sú pred nami. Tým môžu byť napríklad aj Vianoce – tradične najkrajšie sviatky v roku.

Vianočné reklamy na nás už nejaký čas vyskakujú z televízie či rádia, v obchodoch na nás z regálov padajú salónky malý zelený mimozemšťan z Alzy ako každý rok vyvreskuje info o zľavách na tisíce produktov.

Aj keď budú tieto sviatky možno trošku iné ako tie, na aké sme zvyknutí, rozhodne tu je priestor na upevnenie vzťahu s vašimi zákazníkmi. V tomto článku si ukážeme 3 inšpirácie na vianočný darček pre klientov, ktoré ich určite potešia.  

1. Vianočná karta

Najjednoduchší spôsob je poslať im pekné vianočné prianie, v ktorom sa im poďakujete za spoluprácu a za dôveru, ktorú vložili do vašej spoločnosti. Vianočné prianie s vlastnou grafikou – vašim logom a CI farbami, bude na klientov určite pôsobiť lepšie ako nejaká obyčajná karta z papiernictva. Takúto grafiku sme napríklad pre nášho švajčiarskeho klienta ORTHO-TEAM vytvorili tento rok:


2. Custom-made darček

Ďalším skvelým poďakovaním môže byť nejaký malý darček, pozornosť, ktorú vašim zákazníkom pošlete ako poďakovanie za spoluprácu. Ak máte na vianočné darčeky pre klientov odložený nejaký budget, popustite uzdu svojej kreativite a uvidíte, že to ľudia ocenia. Ak to vaše odvetvie povoľuje, skúste na to ísť vtipne – môžete im napríklad poslať vianočnú ozdobu na stromček s nejakým funny nápisom:

3. Newsletter

Ak máte veľa zákazníkov a posielať darček každému z nich si nemôžete dovoliť, je tu ešte aj tretia možnosť a tou je poslať hromadný email, v ktorom im tiež poďakujete a zaprajte krásne Vianoce a šťastný Nový rok. Do tohto priania môžete zahrnúť aj nejaký zľavový kód, ktorý môžu využiť pri najbližšom nákupe.

Myslím si, že nie je dôležité akým spôsobom vašim zákazníkom poďakujete a zaprajete im krásne sviatky. Dôležité je si však na nich spomenúť a urobiť to. Takže je iba na vás ako. ?

Ak by ste potrebovali s darčekom pomôcť, ozvite sa nám a my vám radi s tvorbou nezabudnuteľného vianočného darčeka pomôžeme. A ak ste náhodou dostali nejaký špeciálny darček ako poďakovanie za spoluprácu, pochváľte sa nám s ním v komentároch. ??

Autor článku

Martina Jurkasová
Account manager