#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Strávime na TikToku ešte viac času? | DigiNews

Po týždni sme tu opäť s DigiNews. Scrolluj ďalej a zisti, čo sa zmenilo vo svete digitálu.

TikTok videá budú ešte dlhšie.

V začiatkoch ponúkal TikTok maximálnu dĺžku videa do 15 sekúnd. Neskôr sa to predĺžilo na 30 a 60 sekúnd. Dnes už TikTok testuje trojminútovú dĺžku videa. Nás v Hype na tejto appke najviac bavila kreativita ľudí v tom, ako povedať za pár sekúnd celý príbeh. Vytratí sa čaro TikToku alebo to, naopak, pomôže tvoriť ešte pútavejšie “filmy” ? Napíš nám svoj názor 😉

Najúspešnejšie TikTok kampane

Ostávame pri Tiktok. Ten zverejnil rebríček 50 najvýkonnejších kampaní za rok 2020. V rebríčku sú kampane značiek ako NYX, Pepsi, EA Games, NFL, Spotify a ďalšie…Určite si pozri kompletný rebríček tu. (https://adage.com/article/digital/tiktok-looks-back-best-performing-brand-campaigns-2020/2300171)
Podobný typ obsahu a výsledkov kampaní môžeme očakávať najbližšie dni od všetkých veľkých platforiem, tak to sleduj 🙂

Streamy na Instagrame budú ešte živšie

Instagram postupne spúšťa možnosť až troch ľudí naraz vystupujúcich v livestreame. Zatiaľ je táto funkcia dostupná len v Indii, no veríme, že čoskoro ju spustia aj v našich končinách. Zvykneš sledovať livestreamy na Instagrame alebo dávaš prednosť inému obsahu?

Reels s ešte väčším dosahom

Facebook pritvrdzuje v boji s TikTokom. Tentokrát sa na Reels objavuje možnosť priameho prezdieľania natočeného videa na Facebook feed. To zvyšuje dosahy videa a tým priamo úmerne atraktivitu pre marketing. Reels zároveň zavádza možnosť shopping tabu priamo do Reels videí.

Tento rok si stihneme refreshnúť znalosti zo sveta digitálu ešte pár krát, preto nám nezabudni dať follow a sledovať naše blogy. Diky čau 👋🏻

Autor článku

Maroš Bolčák
Social media manager