#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Nie len HLADní HĽADajú

S vývojom vkusu zákazníkov sa vyvíja aj marketing potravín. Podstatná časť mileniálov hľadá na YouTube tipy na jedlo a nápoje. Ak robíš s F&B predstav im svoje výrobky prostredníctvom vlogov, návodov alebo reklám na YouTube. Je to ideálna príležitosť ako získať niečo viac pre svoju značku. ?

YouTube má v tejto oblasti vynikajúce sledovanie. Záujem o zručnosti v oblasti varenia narastá každý rok a mileniáli majú stále väčší záujem o rady v súvislosti s prípravou jedál. Vieš kde ich hľadajú? Práve na YouTube. ? Milénioví milovníci jedla sú verným publikom a medziročne tiež zvyšujú predplatné YouTube kanálov zaoberajúcich sa jedlom. ?

Video môže tvojej značke potravín, či nápojov pomôcť viac ako chemické prísady, zahusťovadlá, umelé farbivá, či Éčka… ☘️ A do svojej digitálnej stratégie ho zahrnieš veľmi jednoducho aj prostredníctvom marketingu na YouTube.

Zdravé jedlo, rastlinné potraviny, zážitkové dezerty, trendové koktaily a jedinečne fúzie, ktoré prilákajú zákazníkov. Náš recept na chutnú video produkciu nájdeš TU. ?

A takto vyzerá vlog z našej dielne venovaný gastru.

Vlastný kanál na distribúciu kulinárskych tipov a najrôznejších kampaní, YouTube partnerstvá, rast fanúšikov, reklamy na zvýšenie povedomia o značke v cieľovej skupine… S tým všetkým ti veľmi radi v Hype helfneme.

Autor článku

Margaréta Korvasová
Account manager