Nakupujú ešte ľudia to, čo nevidia na sociálnych sieťach?
Ako sa roky hovorí „kto nie je na sociálnych sieťach akoby ani nežil“ – pre nikoho z nás nie je novinkou fakt, že sa to týka aj značiek. Už len ťažko by som si z hlavy spomenul značku, ktorej produkty nakupujem a nie je aktívna na sociálnych sieťach. Aj keď nevedome, ale často krát dostaneme chuť práve na jedlo reštaurácie, ktorá sa objavila pri rannom scrollovaní Instagramu alebo siahneme po pracom prášku, ktorého výrobca s nami atraktívne komunikuje cez Facebooku.
Viete, ako komunikujú úspešné značky počas krízy, aby z nej marketingovo vyťažili? Stiahnite si náš nový e-book.
Nový výskum od Sprout Social hovorí, že viac ako 90% ľudí volí k nákupu značky, ktoré sledujú na sociálnych sieťach. Práve týchto ľudí je potrebné zaujať a vytvoriť si s nimi vzťah. Výskum tvrdí, že títo ľudia sú náchylní míňať na produkty viac peňazí a, navyše, sú voči značkám lojálnejší.
Množstvo zákazníkov siaha po sociálnych sieťach ako po hlavnom zdroji informácií o značkách s očakávaním, že sa odpovede na svoje otázky dočkajú skôr ako prostredníctvom e-mailu alebo inej formy komunikácie. Podľa prieskumu až 61% hľadá u značiek interakciu, 40% ľudí očakáva od značky odpoveď do jednej hodiny a až 79% ľudí neakceptuje odpoveď neskôr ako do 24 hodín od položenia otázky.
Sociálne siete aj počas krízy?
Práve tieto dni ľudia používajú sociálne siete ešte viac ako kedykoľvek predtým. Nikdy nebola vhodnejšia doma na to, začať aktívne a konzistentne komunikovať a nechať korone odmakať marketing za vás.
Ak si sami neviete dať rady s tým, ako s vašim produktom správne komunikovať na sociálnych sieťach, kľudne to nechajte na nás. Radi vám pomôžeme s nastavením stratégie či správou sociálnych sietí.