#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Content novej generácie

Ako vyzerá obsah novej generácie? A na akých platformách funguje? Tu je moje malé zamyslenie.

Mám rád TikTok a obsah, ktorý sa na ňom nachádza. Napriek všeobecnému nastaveniu mnohých, že táto sociálna sieť je hlúposť, si to nemyslím. Hlúposťou bol aj Facebook. Alebo blogy či podcasty. A dnes sú to seriózne marketingové nástroje, ktoré používa väčšina značiek. A to taký TikTok má výhodu v rýchlosti rastu. A je to (aj) vďaka obsahu, ktorý sa na ňom nachádza. 

TikTok content je doslova nákazlivý, dokáže ťa pohltiť. Samozrejme, je tam aj množstvo odpadu, ale fascinuje ma, ako tí najlepší creatori dokážu tvoriť úžasne kreatívny obsah často len s použitím telefónu a niekoľkých vecí, ktoré majú po ruke. A z toho TikTok ťaží, a práve preto kreativitu podporuje zavádzaním všemožných AR filtrov a inšpiratívnych nástrojov. 

Ich využitie a tvorba na TikToku však nie je až tak jednoduchá, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Presviedčame sa o tom aj sami pri tvorbe videí pre našich klientov, napríklad tu alebo tu. A, samozrejme, aj pre seba na našom TikTok profile (presne tak, teraz nás môžeš začať sledovať). 

Aká je pointa?

Čo je ale dôležité, kreativita z TikToku funguje. A bude fungovať aj na iných kanáloch. Zamyslite sa nad tým – obsah ktorý je dostatočne dynamický, že dokonale odráža rýchlosť doby. Obsah, ktorý dokáže v pár sekundách odkomunikovať posolstvo mega zaujímavým spôsobom. Poďme takýto obsah tvoriť aj na iných platformách, tam je budúcnosť obsahu. A presne takto podľa mňa vyzerá obsah novej generácie.

Autor článku

Marek Didák
creative & strategy director