#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Čo (ne)robiť na sociálnych sieťach

Väčšina ľudí ti hovorí, na čo sa máš pri komunikácii na sociálnych sieťach zamerať. Dnes sa ale pozrieme na to, na čo by si sa zamerať nemal.

Mám pre teba zopár príliš jednoduchých tipov

Príliš dlhé statusy

Podľa prieskumov je najlepšie tvoriť krátke, výstižné statusy. Ideálna dĺžka pre organický príspevok na Instagrame je iba 138 až 150 znakov, zatiaľ čo ideálna dĺžka pre organický príspevok na Facebooku je iba 1 až 80 znakov. Podľa dávnejšej štúdie Jeffa Bullasa popisy s 80 alebo menej znakmi dostávajú v priemere o 66 % vyšší engagement. Od tohto prieskumu sa síce robilo množstvo ďalších, avšak všetky viac či menej potvrdzujú Jeffovo tvrdenie. Tak čo, rozpíšeš sa ešte?

Príliš negatívne príspevky

Som presvedčená, že na sociálnych sieťach bolo za poslednú dobu priveľa negativity. Čo tak zamerať sa na príspevky, ktoré prinesú do online sveta pozitívnu energiu? Vyčariť niekomu úsmev nie je nikdy zlý nápad. A hlavne, nekritizuj, dávaj komplimenty #karmajezdarma. ✌️

Príliš rovnaké hashtagy

Vedel si, že použitie rovnakých #hashtagov na každý príspevok ti síce môže ušetriť čas, ale z dlhodobého hľadiska to tvojmu účtu ublíži? Instagram sa jednoducho môže rozhodnúť označiť takéto „správanie“ ako spam. Je preto najlepšie zmeniť ich pri každom obsahu. #goodtoknow

Jednou z najťažších vecí na sociálnych sieťach je „držať krok s trendmi“. 👠 A presne to nás baví. Ak chceš dominovať na sociálnych sieťach, Hype ti pomôže od spustenia live videa až po reklamy s výsledkami. 🙌

Máš otázky? Sme samé ucho! 👂

Autor článku

Margaréta Korvasová
Account manager