Budúcnosť v AR filtroch
Interakcie fanúšikov sú súčasťou marketingu nejednej značky na sociálnych sieťach, zvyšujú napríklad lojalitu a „word-of-mouth“.
V tejto dobe je neuveriteľne ľahké skočiť na rozbehnutý vagón umožňujúci publiku komunikovať s tebou alebo s tvojím obsahom. Len príbehy na Instagrame obsahujú mnohé fičúrky, vďaka ktorým zapojíš svojich fanúšikov do prirodzenej komunikácie a dosiahneš želanú reakciu. ?
Interaktivitu môžeš pridať pre zábavu alebo ju použiť na plnenie strategického cieľa. Napríklad na prieskum trhu či zhromažďovanie nápadov pre budúce produkty či služby, ktoré plánuješ uviesť na trh.
Jedným z dlhodobejších top trendov sú AR filtre, ktoré obsahujú produkt značky. Tie majú na sociálnych sieťach rôzne možnosti využitia. Instagram napríklad testoval beta nakupovanie AR, ktoré ti umožňuje vyskúšať produkt prakticky na platforme.
Tu je BOOtiful ? príklad od Ray-Ban:
Hmm, look PEARfectly ? alebo nie? Ok, povedzme si otvorene, hlavnou prekážkou spojenou s online nakupovaním je to, že si produkt nemôžeš vyskúšať. A práve AR by malo prispieť k odstráneniu tohto háčika.
Chceš pre svoju značku marketingovú stratégiu plnú interaktívnych možností?
Na začiatku ti stačí plne využívať funkcie Instagramu. To znamená:
- experimentovať s interaktívnymi prvkami,
- využívať IGTV,
- nastaviť Instagram shopping,
- vytvoriť AR filter,
- a nezabudnúť na Reels.
Potom len BEElive in your brand ? alebo nečakaj na zázraky a napíš ?. Radi ti pomôžeme budovať povedomie, zlepšovať vzťahy so zákazníkmi a ty môžeš „just CHILLin“. ?️