#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Fotky jedla sú stále (najotravnejším) trendom na sociálnych sieťach

A aj tak sa stále zamýšľam, ako dosiahnuť taký počet like-ov na fotke #cheesecake ako má sexi žena, ktorá odhalí minimálne ramienko. Veď to jedlo je tiež na zakusnutie a Food entertainment is the key marketing theme at the moment (vraj) ?‍♀️

Čo teda funguje a kde sa posúvame?  Zisťujem…

Z páročiek na tanieri sa snažím vytvoriť skutočný food porn ? a aby to vyzeralo na úrovni, doliala som aj vínko ? Cvak, Snapseed, publikovanie. Moje prvé zistenie je, že kombinácia wine + dinner  =  nie je winner. Čiže, takto sa foodblogerom nestaneš a ani ❤️ nedostaneš.

Už sme však oveľa ďalej

Posúvame sa minimálne od statického obsahu k dynamickému. Ja som sa tam ešte neposunula (už viem, kde je kameň úrazu), ale trendy áno, hlavne na sociálnych sieťach, veď do roku 2021 bude video na mobile tvoriť 78 % obsahu. Ak nie ste práve majster videa, stačí použiť Instagram Stories, ktoré už dávno explodovali a prinášajú neustále nové a vylepšené funkcie. Neviem síce, aká je vaša cieľová skupina, no ak chcete svojím contentom zaujať mileniálov, tak 75 % z nich zaujíma aj všetko, čo sa skrýva za finálne publikovaným výsledkom. Takže ideálne bude, ak zdokumentujete, ako ste potraviny zakúpili na trhoch alebo odtrhli u babičky na záhrade ?Alebo cout the memories not calories. Áno, aj tá zohráva veľkú rolu a funguje aj pri publikovaní jedla.

Koniec čakania na záver

Čakali ste na grandiózny záver videa na Instagrame a po minúte ste zistili, že oni ten koláč, z ktorého sa vyleje čokoláda, naozaj nerozkrojili, čakali ste darmo. Teraz už nemusíte. Instagram testuje funkciu pretáčania videí, ktorá bola jednou z najžiadanejších a doteraz dostupná len v rámci IGTV. Avšak zatiaľ neexistuje správa o tom, kedy by táto funkcia mala byť dostupná všetkým. Ak chcete svoj #foodporn contet zviditeľniť ešte o niečo viac, nahrávajte ho do IGTV (to bol rozkaz), pretože jednominútové náhľady z IGTV sa už zobrazujú v hlavnom feede.
View this post on Instagram

This tart is seriously so beautiful ?

A post shared by Tasty Vegetarian (@tastyvegetarian) on

Is Instagram testing or tasting?

Netestuje ani netejstuje, ale ponúka kompletný zážitok z nakupovania priamo v aplikácii. Aj keď zatiaľ majú túto možnosť len šťastní ľudia v USA a presne 23 značiek, ale kto vie…  Predstavte si, ako pozeráte na Instagrame mega foodporn video, v ktorom sú označené produkty, a vy si zmyslíte, že si chcete práve toto pripraviť doma. Všetky ingrediencie si kúpite v appke, doručí vám ich humanrobot (ulietam si) a za pár minút už pečiete, varíte, grilujete.

Ak všetko, čo potrebuješ, je ❤️* skús napríklad zmrzku, pretože Ice cream makes everything better. ? *Mysleli sme #love (nie srdiečko na instagrame).

Autor článku

Margaréta Korvasová
Account manager