Fotky jedla sú stále (najotravnejším) trendom na sociálnych sieťach

A aj tak sa stále zamýšľam, ako dosiahnuť taký počet like-ov na fotke #cheesecake ako má sexi žena, ktorá odhalí minimálne ramienko. Veď to jedlo je tiež na zakusnutie a...

A aj tak sa stále zamýšľam, ako dosiahnuť taký počet like-ov na fotke #cheesecake ako má sexi žena, ktorá odhalí minimálne ramienko. Veď to jedlo je tiež na zakusnutie a Food entertainment is the key marketing theme at the moment (vraj) ?‍♀️

Čo teda funguje a kde sa posúvame?  Zisťujem…

Z páročiek na tanieri sa snažím vytvoriť skutočný food porn ? a aby to vyzeralo na úrovni, doliala som aj vínko ? Cvak, Snapseed, publikovanie. Moje prvé zistenie je, že kombinácia wine + dinner  =  nie je winner. Čiže, takto sa foodblogerom nestaneš a ani ❤️ nedostaneš.

Už sme však oveľa ďalej

Posúvame sa minimálne od statického obsahu k dynamickému. Ja som sa tam ešte neposunula (už viem, kde je kameň úrazu), ale trendy áno, hlavne na sociálnych sieťach, veď do roku 2021 bude video na mobile tvoriť 78 % obsahu. Ak nie ste práve majster videa, stačí použiť Instagram Stories, ktoré už dávno explodovali a prinášajú neustále nové a vylepšené funkcie.

Neviem síce, aká je vaša cieľová skupina, no ak chcete svojím contentom zaujať mileniálov, tak 75 % z nich zaujíma aj všetko, čo sa skrýva za finálne publikovaným výsledkom. Takže ideálne bude, ak zdokumentujete, ako ste potraviny zakúpili na trhoch alebo odtrhli u babičky na záhrade ?Alebo cout the memories not calories. Áno, aj tá zohráva veľkú rolu a funguje aj pri publikovaní jedla.

Koniec čakania na záver

Čakali ste na grandiózny záver videa na Instagrame a po minúte ste zistili, že oni ten koláč, z ktorého sa vyleje čokoláda, naozaj nerozkrojili, čakali ste darmo. Teraz už nemusíte. Instagram testuje funkciu pretáčania videí, ktorá bola jednou z najžiadanejších a doteraz dostupná len v rámci IGTV. Avšak zatiaľ neexistuje správa o tom, kedy by táto funkcia mala byť dostupná všetkým.

Ak chcete svoj #foodporn contet zviditeľniť ešte o niečo viac, nahrávajte ho do IGTV (to bol rozkaz), pretože jednominútové náhľady z IGTV sa už zobrazujú v hlavnom feede.

https://www.instagram.com/p/BkvobwHBY-V/

Is Instagram testing or tasting?

Netestuje ani netejstuje, ale ponúka kompletný zážitok z nakupovania priamo v aplikácii. Aj keď zatiaľ majú túto možnosť len šťastní ľudia v USA a presne 23 značiek, ale kto vie…  Predstavte si, ako pozeráte na Instagrame mega foodporn video, v ktorom sú označené produkty, a vy si zmyslíte, že si chcete práve toto pripraviť doma. Všetky ingrediencie si kúpite v appke, doručí vám ich humanrobot (ulietam si) a za pár minút už pečiete, varíte, grilujete.

Ak všetko, čo potrebuješ, je ❤️* skús napríklad zmrzku,
pretože Ice cream makes everything better. ?
*Mysleli sme #love (nie srdiečko na instagrame).

Viac Článkov

Pravidelná
dávka Hypu

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie 
marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.