#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Youtube spustil stories, Instagram mení profil |#DigiNews november

Čo je nové v digitálnom svete?





      • YouTube spustil stories

      • Facebook sprístupnil Watch Party

      • Google mapy ti umožnia nasledovať obľúbené miesta







1. YouTube spustil stories


Stories na Instagrame, Facebooku či Snapchate majú už stovky miliónov používateľov, preto niet divu, že formát zavádzajú aj iné sociálne siete, napríklad YouTube. Stories na YouTube môžu zatiaľ pridávať len tvorcovia s viac než 10-tisíc odberateľmi, no je možné, že postupne budú sprístupnené pre všetkých.


Zdroj: wersm.com



2. Zachráň správu, ktorú si nechcel poslať


Každý už poslal správu, ktorú nechcel, a kto hovorí, že nie, tomu sa to ešte stane. Ak to chceš zvrátiť, musíš to stihnúť do minúty a musíš si počkať, kým Facebook postupne sprístupní túto možnosť aj na Slovensku.



 

Zdroj: wersm.com



3. Facebook sprístupňuje Watch Party


Ak patríš do Facebook skupiny, v ktorej obsahu býva live video, určite aj ty čoskoro navštíviš Watch Party. Watch Party videá, ktoré s niekým pozeráš simultánne, sú oveľa interaktívnejšie. V priemere majú až 8-krát viac komentárov ako bežné, non-live videá a prinášajú novú formu interakcie.


Zdroj: wersm.com



4. Čo vyplýva z analýzy 9 miliónov Instagram postov?


Podľa prieskumu Quintly, ktorý analyzoval vyše 44-tisíc profilov a  9 miliónov postov, vzrástol priemerne počet followerov o 33 %. Najviac sa darilo v raste profilom do 10-tisíc followerov. Opäť sa potvrdilo, že videá prinášajú viac interakcie, a to až o 21 % ako iné formáty. Okrem toho sa potvrdilo, že posty s kratším popisom sú úspešnejšie, aj keď väčšina z nich má nad 300 znakov.


Zdroj: wersm.com



5. Instagram stories len pre vyvolených


Niektoré príbehy nie sú určené všetkým, a preto ich radšej ani nezverejňujeme. Možno preto Instagram umožňuje vybrať si skupinu priateľov, ktorí ju uvidia. Ak sa dostaneš medzi vybraných priateľov, storka bude označená zeleným kruhom.


Zdroj: socialmediatoday



6. Instagram testuje zmeny v profiloch


Zmeny sa budú týkať najmä nových tlačidiel na obyčajných, ale aj biznis profiloch. Tie budú umožňovať poslať správu, zavolať či vytvoriť objednávku.


Zdroj: socialmediatoday.com



7. Nasleduj obľúbené miesta na Google mapách


Na Google mapách je viac než 150 miliónov miest, ktoré môžeš nasledovať s android aplikáciou.


Zdroj: blog.google.com



8. Instagram umožňuje zdieľať IGTV v stories


IGTV je vhodný na dlhší obsah a stories zase na kratší. To, že sa dajú navzájom zdieľať, je super spôsob, ako zvýšiť interakcie v oboch formátoch. Navyše, takýmto spôsobom bude čoskoro možné zdieľať aj platený obsah.


Zdroj: wersm.com



9. Instagram predstavuje nové cesty, ako na ňom nakupovať


Vianoce sú blízko a Instagram sa mení na obchodný dom. Po tom, čo pridal nálepky, aby ľudia mohli nakupovať v stories, ti umožní uložiť si vybrané produkty do nákupnej kolekcie a kúpiť ich neskôr. Ďalšou pripravovanou novinkou je nákup vo videách, kde má na to pribudnúť nové tlačidlo.


Zdroj: wersm



10. YouTube ti pustí reklamy na začiatku, aby ťa potom nevyrušovali


Nie je to koniec otravných reklám, skôr kompromis. YouTube reklamy budeš vidieť všetky na začiatku videa a už by ťa nemali vyrušovať v strede pri prehrávaní.


Zdroj: socialmediatoday


 

 

👉 Dostal/a si sa až sem? Tak nám daj vedieť, ktorá z noviniek ťa zaujala najviac. Alebo nám napíš, na čo sme podľa teba zabudli. 👈

 

Autor článku

Peter Puterka