#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Rok 2020 očami Hype-accountky

Koniec roka je, predpokladám, pre väčšinu z nás veľmi podobný – naháňame sa za darčekmi, pozeráme si vianočné recepty, umývame okná a premýšľame, kde a s kým si štrngneme 31. decembra.

Okrem toho si na konci roka rekapitulujeme, čo sa oproti tomu minulému zmenilo a čo sme tento rok zažili. Preto som sa rozhodla, že sa s vami podelím aj o taký malý flashback na tento rok u nás v Hype a zaspomínam si na niekoľko projektov, ktoré som accountovala ja.

TVORBA NOVÉHO WEBU PRE KLIENTA ORTHO-TEAM

Ak nás sleduješ už dlhšie, určite si postrehol to, že sa staráme o kampane a zastrešujeme marketing pre najväčšiu spoločnosť s ortopedickými a rehabilitačnými pomôckami vo Švajčiarku. Tento rok sme toho robili skutočne veľa. Zaujímavé pre mňa boli hlavne projekty, ktoré sa týkali digitálnej transformácie klienta.
Ani jazyková bariéra nebola bariérou pri tvorbe online-shopu, na ktorú sme mali len 10 dní (viac info o tomto projekte nájdeš tu), či rozbehnutie ďalšieho web-projektu, na ktorom budeme pracovať i v ďalšom roku.

Zatiaľ ti môžem ukázať aspoň malý snak-peak designu:

O tom, že je s nami klient spokojný, svedčí aj foto z jeho septembrovej návštevy u nás na Slovensku:

KAMPAŇ PRE KLIENTA LOGISCOOL

Ďalší zaujímavý klient, ktorý nám tento rok pribudol do portfólia, je škola programovania pre deti – Logiscool. Pripravili a spustili sme im efektívnu PPC kampaň zameranú na zber nových prihlášok na kurzy. Vďaka kvalitnej práci s dátam a správnemu nastaveniu a optimalizácii kampane, sa nám podarilo dosiahnuť skvelé výsledky. Kampaň bežala na viacerých kanáloch, pričom sme postupne zisťovali, ktorý z nasadených formátov prináša najviac leadov. Takto sme za dva mesiace priniesli 249 vyplnených formulárov a mnoho ďalších „soft“ konverzií v podobe zvýšenej návštevnosti stránky.

Podarilo sa nám splniť ciele kampane, klient bol s výsledkom spokojný a my sa tešíme, že budeme kampaň opäť nasadzovať v januári.

TOČENIE VIDEA A TVORBA RÁDIO SPOTU PRE AUTOPOŽIČOVŇU EDENCARS

Pre bratislavskú autopožičovňu EDENcars sme okrem tvorby prezentačného videa vytvorili a nahrali rádiospot, ktorý si mal možnosť počuť túto jeseň v rádiu Express. Síce sa venujeme prevažne digitalu, radi navštívime i svet offline-u a pomôžeme našim klientom dosiahnuť ich ciele tam.

Samozrejme, bolo toho viac a už pomaličky začíname tešiť na vianočné sviatky, poriadne si oddýchneme a potom šup späť k skvelým projektom, ktoré na nás čakajú budúci rok. Ak by si chcel v novom roku vyhajpovať svoju komunikáciu na vyšší level aj ty, vieš, komu sa máš ozvať. ?

Autor článku

Martina Jurkasová
Account manager