E-mail Marketing
Hovorí sa, že maily sú mŕtve. My si však myslíme opak. Aj štatistiky dokazujú, že e-mailový marketing stále patrí medzi najefektívnejšie nástroje vo svete reklamy.
Direct maily a newslettre sú personalizované a vášmu zákazníkovi prídu vždy v tom správnom čase.
priama cesta
Aby ste posilnili vzťah so zákazníkom, je nutné pravidelne komunikovať, a to čo najpriamejšou cestou.
E-m aily posielame zákazníkovi vtedy, keď je najviac otvorený novým ponukám.
Newsletter
Posiela sa na pravidelnej báze (napr. 1x/mesiac) a má skôr informačný charakter.
Direct Mail
Predajný e-mail, ktorý sa odosiela v rámci kampane a odkazuje na konkrétnu ponuku (napr. aktuálna akcia).

ako postupujeme?
Spravíme analýzu produktu, cieľov, cieľovej skupiny a konkurencie. Ak už máte zavedené e-mailové kampane, navrhneme vám, ako ich robiť lepšie.
Vytvoríme e-mail marketingovú stratégiu a pripravíme landing page kampane. Obe integrujeme do uceleného ekosystému.
Navrhneme kreatívu e-mailu, teda šťavnaté texty a chrumkavú grafiku.
Texty a grafiku spracujeme a podľa potreby preklopíme do HTML formátu. Dôležité je, aby sa e-mail zobrazoval správne vo všetkých e-mailových klientoch.

úspech si poistíme
Vykonáme A/B testing, na základe ktorého zistíme, čo funguje na vašu cieľovú skupinu najlepšie. Väčšinou sa hráme s rôznymi verziami predmetu e-mailu.
E-m aily odošleme na databázu e-mailových adries. Dávame si záležať na striktnom dodržiavaní ochrany osobných údajov.
Na záver vám pošleme komplexný report s kľúčovými štatistikami, ako sú napríklad počty doručených, otvorených a kliknutých e-mailov.

Aký je náš prístup
stratégia
Pri komunikácii zohľadňujeme celkovú online marketingovú stratégiu.

kreatíva
Prvoplánové e-maily sú pre nás tabu. Tvoríme tak, aby sme zaujali a vynikli v záplave reklamných e-mailov.
A/B testing
Vždy skúšame niekoľko rôznych prístupov, aby sme zistili, ktorý funguje na vašu cieľovú skupinu najlepšie.

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba…

Podravka

4,4 mil.
Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.
Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.
365.bank

Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

365.bank

10+ tisíc
4+ tisíc
Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

Do nákupného centra sme umiestnili interaktívny kiosk, ktorý dával ľuďom prácu. Stačilo, aby stlačili tlačilo a boli automaticky presmerovaní na okamžitý pohovor s HR špecialistom…

SYNCREON

621
Do nákupného centra sme umiestnili interaktívny kiosk, ktorý dával ľuďom prácu. Stačilo, aby stlačili tlačilo a boli automaticky presmerovaní na okamžitý pohovor s HR špecialistom…