E-mail Marketing

Hovorí sa, že maily sú mŕtve. My si však myslíme opak. Aj štatistiky dokazujú, že e-mailový marketing stále patrí medzi najefektívnejšie nástroje vo svete reklamy.

Direct maily a newslettre sú personalizované a vášmu zákazníkovi prídu vždy v tom správnom čase. 

priama cesta

Aby ste posilnili vzťah so zákazníkom, je nutné pravidelne komunikovať, a to čo najpriamejšou cestou.

E-m aily posielame zákazníkovi vtedy, keď je najviac otvorený novým ponukám.

Posiela sa na pravidelnej báze (napr. 1x/mesiac) a má skôr informačný charakter.

Predajný e-mail, ktorý sa odosiela v rámci kampane a odkazuje na konkrétnu ponuku (napr. aktuálna akcia).

ako postupujeme?

Spravíme analýzu produktu, cieľov, cieľovej skupiny a konkurencie. Ak už máte zavedené e-mailové kampane, navrhneme vám, ako ich robiť lepšie.

Vytvoríme e-mail marketingovú stratégiu a pripravíme landing page kampane. Obe integrujeme do uceleného ekosystému.

Navrhneme kreatívu e-mailu, teda šťavnaté texty a chrumkavú grafiku.

Texty a grafiku spracujeme a podľa potreby preklopíme do HTML formátu. Dôležité je, aby sa e-mail zobrazoval správne vo všetkých e-mailových klientoch.

úspech si poistíme

Vykonáme A/B testing, na základe ktorého zistíme, čo funguje na vašu cieľovú skupinu najlepšie. Väčšinou sa hráme s rôznymi verziami predmetu e-mailu.

E-m aily odošleme na databázu e-mailových adries. Dávame si záležať na striktnom dodržiavaní ochrany osobných údajov.

Na záver vám pošleme komplexný report s kľúčovými štatistikami, ako sú napríklad počty doručených, otvorených a kliknutých e-mailov.

Aký je náš prístup

stratégia

Pri komunikácii zohľadňujeme celkovú online marketingovú stratégiu.

kreatíva

Prvoplánové e-maily sú pre nás tabu. Tvoríme tak, aby sme zaujali a vynikli v záplave reklamných e-mailov.

A/B testing

Vždy skúšame niekoľko rôznych prístupov, aby sme zistili, ktorý funguje na vašu cieľovú skupinu najlepšie.

Podravka

Zlatý klinec
-
shortlist
Digital PIE
-
bronz

4,4 mil.

Organických views, z toho 2,8 milióna na TikToku
Organických views

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba…

Podravka

4,4 mil.

Organických views, z toho 2,8 milióna na TikToku

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

365.bank

10+ tisíc

Jedinečných používateľov na Facebooku

Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

365.bank

10+ tisíc

jedinečných používateľov na Facebook

4+ tisíc

jedinečných používateľov na Instagrame

Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

SYNCREON

Digital PIE
-
2x zlato, 1x striebro

621

Obsadených pracovných pozícií

Do nákupného centra sme umiestnili interaktívny kiosk, ktorý dával ľuďom prácu. Stačilo, aby stlačili tlačilo a boli automaticky presmerovaní na okamžitý pohovor s HR špecialistom…

SYNCREON

621

Obsadených pracovných pozícií

Do nákupného centra sme umiestnili interaktívny kiosk, ktorý dával ľuďom prácu. Stačilo, aby stlačili tlačilo a boli automaticky presmerovaní na okamžitý pohovor s HR špecialistom…

Elena Matuškova
Elena MatuškovaMarketing director Podravka
Z našej strany išlo o inovatívnu a pomerne odvážnu kampaň, výsledkom ktorej boli naozaj nadštandardné čísla. Splnili sme tak hlavný cieľ – osloviť a zaujať generácie Y a Z a poukázať na skutočnosť, že ochucovať predsa môžeme čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek.
Igor Fekiač
Igor Fekiač Senior Brand Manager & Team Lead 365.bank
Hype nám pomohol rozvíjať moderný a vizuálne atraktívny štýl komunikácie a tiež prinášať rôznorodý obsah. Vďaka tomu sa nám podarilo zasiahnuť širokú cieľovú skupinu a odlíšiť ako značka na sociálnych sieťach.
Kamila Mondočková
Kamila Mondočková Commercial & Projects Lead Syncreon (DP World)
Hype priniesol kreatívne riešenie, ktoré doslova zmenilo náš náborový proces a skrátilo ho na minimum. Vďaka ich inovatívnemu prístupu sa nám podarilo obsadiť stovky pracovných miest rýchlejšie, než sme pôvodne plánovali. Navyše, úspech kampane potvrdili aj prestížne ocenenia za kreativitu, z ktorých sme sa ako firma nesmierne tešili.

Blog

|
26. feb 2025

„A influenceři nebudou mít co žrát.“ Nahradí influencerov umelá inteligencia? 

Virtuálny influencer si pravdepodobne nevypýta vyšší honorár. Influencer marketing dosiahol svoj vrchol pred pár rokmi – a stále si v marketingovom mixe...

Instagram rozbil grid. Tvorcovia panikária, čo teraz?

Instagram sa rozhodol pre zásadnú zmenu v zobrazovaní profilových gridov. Po rokoch dominancie štvorcového formátu (1:1) prechádzame na vertikálny pomer 4:5.  Ak...

Buzz & Word

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.