Pay Per Click reklama v sieti Google, na Facebooku alebo na iných sociálnych sieťach má množstvo výhod. Môžete ju cieliť na konkrétnu, úzko špecifikovanú skupinu ľudí, vybrať si, či chcete platiť za zobrazenie alebo kliky a smerovať potenciálnych zákazníkov na predajné miesto, napríklad vašu webstránku.
V Hype využívame najúspešnejšie a najnovšie PPC formáty, ktoré dosahujú nadpriemerné výsledky. Samozrejmosťou je aj retargeting – cielenie na ľudí, ktorí už navštívili vašu stránku.
Základné formáty PPC reklamy:
Google Ads
Google Search (textová reklama), Google Display Network (bannerová reklama), Gmail Ads, Youtube video reklama a kontextová reklama v Google.
Facebook Ads a Messenger Ads
Reklama na Facebooku a v Messengeri.
Instagram Ads
Reklama na Instagrame.
Ako vyzerá PPC kampaň
od Hype?
Nové formáty
Využívame nové reklamné formáty, ktoré často dosahujú lepšie výsledky oproti štandardným reklamám.
A/B testing
Vždy skúšame niekoľko rôznych prístupov, aby sme vám dodali čo najefektívnejšiu kreatívu.
Retargeting
Pokiaľ je to možné, využívame cielenie reklamy na návštevníkov webstránky. V prípade e-shopov využívame tiež dynamický remarketing.
Postup
1
Spravíme analýzu produktu, cieľov, konkurencie, cieľovej skupiny a audit súčasnej PPC stratégie.
2
Navrhneme novú PPC stratégiu, úpravu web stránky pre účely kampane - implementujeme retargetingové kódy a nastavíme Google Analytics.
3
Vytvoríme zoznam reklamných kľúčových slov.
4
Pripravíme textové a grafické spracovanie PPC reklamy.
5
Spustíme kampane a podľa potreby ich optimalizujeme.
6
Budeme vám podávať pravidelné reporty s odporúčaniami na zlepšenie výkonu kampane.