Blogging

Každá veľká značka už pochopila, že dobre napísaný firemný blog neomieľa dookola len benefity či produkty firmy.

V boji o pozornosť na internete vedie vizuálny obsah nad textovým. Blogy – podobne ako social media príspevky – musia preto chytiť z človeka za srdce, alebo mu priniesť pridanú hodnotu, ktorú nikde inde nenájde.

dostaneme vás na prvé miesto

S naším prístupom dostanete viac než len slová na stránke. Vylepšíte si SEO, zvýšite dôveru a prehĺbite vzťah so zákazníkom.

Získate silnú stratégiu postavenú na analýze kľúčových prvkov, na základe ktorej vám dodáme dokonale štylisticky a gramaticky napísané texty.

Zvýšime viditeľnosť vášho brandu a dostaneme vás na popredné pozície vo vyhľadávačoch.

strategický štart

Spravíme analýzu produktu, cieľov, konkurencie a cieľovej skupiny. Povieme si, aké sú výsledky očakávame a preskúmame konkurenčné blogy.

Vytvoríme zákaznícke persóny. Na základe analýzy pripravíme profily vašich zákazníkov. To nám pomôže lepšie pochopiť ich potreby a motívy.

Spravíme prieskum relevantných kľúčových slov. Je dôležité vedieť, čo vaša cieľová skupina vyhľadáva, aby sme tieto slová mohli zapracovať do contentu.

kreatívny proces

Navrhneme stratégiu obsahu a tém, ktoré budeme komunikovať.

Pripravíme plán a editorský kalendár s konkrétnymi článkami. Jeho súčasťou budú konkretizované témy a názvy blogov, dátumy publikácie, kľúčové slová a podobne.

Články napíšeme, graficky spracujeme a publikujeme na vašom webe. Samozrejmosťou je aj monitorovanie ich výkonnosti a optimalizácia.

Aký je náš prístup

stratégia

Pri návrhu článkov vždy zohľadňujeme celkovú digitálnu stratégiu a konečný cieľ.

seo

Využívame vopred určené kľúčové slová s cieľom zlepšovať SEO optimalizáciu pre vyhľadávače.

content

Tému vždy spracúvajú profesionálni copywriteri a grafici, aby ste sa odlíšili od konkurencie.

Podravka

Zlatý klinec
-
shortlist
Digital PIE
-
bronz

4,4 mil.

Organických views, z toho 2,8 milióna na TikToku
Organických views

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba…

Podravka

4,4 mil.

Organických views, z toho 2,8 milióna na TikToku

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

365.bank

10+ tisíc

Jedinečných používateľov na Facebooku

Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

365.bank

10+ tisíc

jedinečných používateľov na Facebook

4+ tisíc

jedinečných používateľov na Instagrame

Vyvrátili sme bežný mýtus, že finančná gramotnosť je len „pre tých, čo chcú zbohatnúť”. V skutočnosti je to nástroj, ako žiť lepší, plnohodnotnejší a zdravší život…

Elena Matuškova
Elena MatuškovaMarketing director Podravka
Z našej strany išlo o inovatívnu a pomerne odvážnu kampaň, výsledkom ktorej boli naozaj nadštandardné čísla. Splnili sme tak hlavný cieľ – osloviť a zaujať generácie Y a Z a poukázať na skutočnosť, že ochucovať predsa môžeme čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek.
Igor Fekiač
Igor Fekiač Senior Brand Manager & Team Lead 365.bank
Hype nám pomohol rozvíjať moderný a vizuálne atraktívny štýl komunikácie a tiež prinášať rôznorodý obsah. Vďaka tomu sa nám podarilo zasiahnuť širokú cieľovú skupinu a odlíšiť ako značka na sociálnych sieťach.
Kamila Mondočková
Kamila Mondočková Commercial & Projects Lead Syncreon (DP World)
Hype priniesol kreatívne riešenie, ktoré doslova zmenilo náš náborový proces a skrátilo ho na minimum. Vďaka ich inovatívnemu prístupu sa nám podarilo obsadiť stovky pracovných miest rýchlejšie, než sme pôvodne plánovali. Navyše, úspech kampane potvrdili aj prestížne ocenenia za kreativitu, z ktorých sme sa ako firma nesmierne tešili.

Blog

|
02. máj 2025

Kedy sa z nástroja stáva zlodej? Kauza Studio Ghibli vs. OpenAI je budíček pre marketérov.

Umelá inteligencia čoraz viac preniká do nášho každodenného života a my stojíme na prahu technologickej revolúcie, no zatiaľ sme len v plytkých...

|
26. feb 2025

„A influenceři nebudou mít co žrát.“ Nahradí influencerov umelá inteligencia? 

Virtuálny influencer si pravdepodobne nevypýta vyšší honorár. Influencer marketing dosiahol svoj vrchol pred pár rokmi – a stále si v marketingovom mixe...

Buzz & Word

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.