Aj najväčší chiller potrebuje doplniť silu
Pravá Bourbon vanilka či krémová čokoláda. Nový High Protein Pudding od Dr. Oetker je skutočným lákadlom pre každého (aj pre nás). Dostali sme nekompromisne chutné zadanie a príležitosť upútať pozornosť potenciálnych kupujúcich v limite 15 sekúnd.
Zabudnime na paru nad hrncom a šuchot vrecúška. Pretože nie je puding ako puding. Tento je totiž tiež originál, no viac cool.
Puding, ktorý dostal Hype
Reakcia na rýchlu dobu, málo času a mladú generáciu, jednoducho zoberieš a ješ. Slová, ktoré vystihujú produkt… a práve tie sme potrebovali dostať do kľúčového vizuálu. Lebo, či už pracuješ v kaviarni, jedálni, si v škole, posilke alebo robíš čokoľvek iné, potreba rýchleho občerstvenia môže vzniknúť kdekoľvek a kedykoľvek. Čo povieš, podarilo sa nám vizuálne popísať rušnejší, každodenný život mladých ľudí?
Zahájili sme koncept
Vanilka alebo čokoláda? Šport alebo chill? To je jedno. Doplniť silu potrebuješ aj ty. Tým sme odštartovali nekompromisne chutný koncept, ktorý je zároveň konzistentný naprieč kanálmi aj krajinami.
Pri novom koncepte je obzvlášť dôležité premýšľať nad celkovým predstavením produktu. V rámci vizuálnej prezentácie sme u Dr. Oetkera zaexperimentovali, menej tradície nám zabezpečilo viac záujmu zo strany generácie Instagramu.
Prostredníctvom vizuálov sme ukázali ako produkt vyzerá v skutočnom svete. Poriadnu porciu bielkovín môžeš vidieť na webe, banneroch aj v PR článkoch, a aby sme zákazníkom poskytli predstavu o tom, aké sú jeho benefity, pripravili sme pre nový, jedinečný puding trendy video. Zvýraznili sme tak všetky super vlastnosti, aby zákazník vedel, čo kupuje.
Prezentovať produkt, ktorý je v súlade s hodnotami mladej generacie a dbá na životného prostredie, môže byť sám o sebe trendom, ale ak sa k tomu pridá dobrá komunikácia, máme už len jednu otázku. Bude sold out?
Vždy otvorení novým nápadom na ceste potravinovým trendom sa dostávame aj cez hranice. Online hranice (keďže tie skutočné sú zatvorené). V tejto chvíli je už len na tebe, či schmatneš čokoládu alebo sáhneš po vanilce.
Vieme, že značky potrebujú byť inovatívne a s vývojom vkusu zákazníkov sa vyvíja aj marketing potravín. O čom sa dočítaš aj v tomto blogu. Vďaka inému prístupu sme sa dokázali viac zamerať na mladú generáciu a High protein puding dostať aj na TikTok.
@dr.oetker.skcz Aj ty si bez proteínov celý nesvoj? ??##protein ##puding ##mad ##kitchen ##crazy ##lol ##funny
♬ sonido original – Fran Lopez
Od generovania nápadov na obsah, až po produkovanie videí, môžeme tvojej značke pomôcť zvíťaziť v novom normále pri plánovaní komunikačnej stratégie.