#Podcast
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Matej Varga, Subway: Rebranding Subway odhadujeme na 550 miliónov USD

Dnes sme si do Insight „horúceho kresla“ zavolali Mateja Vargu, country directora spoločnosti Subway pre slovenský a chorvátsky trh. Maťo nám porozprával zaujímavé informácie zo sveta franchisingu a najväčšej siete reštaurácií na svete, Subway. Matej Varga, Subway: Rebranding Subway odhadujeme na 550 milionov USD Dozviete sa, že Subway je vo fáze celkového rebrandingu, za koľko si môžete otvoriť vlastnú prevádzku alebo koľko prevádzok plánuje mať otvorených v roku 2030. Ok, to vám prezradíme, lebo je to naozaj obrovské číslo – 100 000 prevádzok. Verili by ste tomu? Taktiež pribalí niekoľko využiteľných marketingových tipov, ktoré odporúča franšízantom a nevyhýba sa ani vlastnej skúsenosti, keď čelil kríze svojej prvej prevádzky spôsobenej dlhotrvajúcou rekonštrukciou Šafárikovho námestia.   Insight je autentický, faktami a skúsenosťami nabitý podcast, takže počúvajte, komenutujte, zdieľajte a pozitívne hodnoťte. 🙂 Odoberajte naše podcasty aj prostredníctvom iTunesSoundcloud alebo RSS.  
Insight - business & marketing show
Insight - business & marketing show
Matej Varga, Subway: Rebranding Subway odhadujeme na 550 miliónov USD
Loading
/

Autor článku

Marek Didák
creative & strategy director