#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Značky si opäť uleteli. Najlepšie prvoaprílové príspevky na socials.

1. Apríl je každoročne dňom kedy už nemôžeš veriť, nie len svojim bláznivým kamošom, ale ani značkám. Takmer každý veľký brand neodolá výtlaku na socials a vytvorí fejkový produkt, ktorým rozvíri diskusiu v komentároch. Prinášame ti prehľad top 5 šialených produktov značiek, ktorých social media manažéri a kreatívci mali počas marca divoký brainstorming. 😉👇

1. Lesk z kyslých uhoriek

NYX Cosmetics predstavili ich populárny olej na pery v príchutiach Kyslých uhoriek, Syrového pikantného ramenu a Olivového oleja so zmrzlinou. Ak by si si na pery musel/a naniesť jeden z nich, ktorý by to bol? 🤔 Celé video nájdeš tu.

2. Gigantický Lego Mimoň

Lego predstavilo gigantickú krabicu s 2,5 metrovým Mimoňom. Mal by si trpezlivosť na poskladanie tohto obra? Klikni a pozri si to.

Zdroj: Instagram Lego

3. Minerálka s príchuťou Hot dogu

Medzinárodný reťazec obchodov 7-Eleven predstavil svoj vlastný nápoj BIG BITE – perlivá vodu s príchuťou hot dogu. 🌭 Ochutnal/a by si?

Zdroj: Instagram 7eleven

4. Kartónová Dua Lipa

Duolingo už nejaký čas valcuje TikTok svojimi vtipnými videami a preto by bolo zvláštne, keby si na 1. apríla obľúbená zelená sovička nič nepripravila.👀 Tento rok pripravili vlastný muzikál, ktorého hlavná hviezda je kartónová postava speváčky Dua Lipa. 1,3 milióna likes na TikToku za jeden deň? Fakt cool. 👍

Zdroj: Duolingo

5. Švédske mäsové guľky kocky

Nezaostávala ani Ikea a svoje ikonické mäsové guľky prerobili na kocky. Tento skvelý žartík vám snáď nikto nezožral. 😀

Zdroj: Facebook Ikea


Daj nám vedieť, ktorý z týchto produtkov sa ti zdá najoriginálnejší a nezabudni nás sledovať na našom Instagrame, nech ti neuniknú ďalšie správy zo sveta socials. 😉

Autor článku

Maroš Bolčák
Social media manager