Automatizovaná zákaznícka podpora, vylepšená geolokácia, nový prístup k live videu – to sú len omrvinky toho, čo sa udialo v internetovo-biznisových vodách za posledný mesiac. Pripravte si punč, sú tu novembrové digital news!
Twitter spúšťa Welcome Messages a Quick Replies
Mikroblogovacia sociálna sieť sa v posledných zmenách zamerala na podporu zákazníckeho servisu. Welcome Message na Twitteri na prvý pohľad pripomína Messenger asistenta na Facebook pages, má však oproti nemu niekoľko výhod. Používateľ nemusí správu napísať, aby v Direct Message videl uvítanie od spoločnosti. Welcome Messages sa dajú tiež prelinkovať s konkrétnym tweetom a ku každému vytvoriť špecifickú uvítaciu správu.
Ešte zaujímavejšie sú Quick Replies, ktoré fungujú ako „autocorrect“ zákazníckeho servisu. Používateľ dostane pri chatovaní možnosť kliknúť na predskriptovanú otázku, ktorá urýchli celý proces. Lepšie vidieť, ako čítať, tak si pozrite video nižšie. ⬇️
LinkedIn Sponsored InMail prístupný pre všetkých marketérov
Od novembra môžu všetci marketéri využívať formát InMail. Je prístupný v LinkedIn Campaign Managerovi, tak ako ostatné reklamné formáty. S LinkedIn InMail môžete cieliť na používateľov na základe ich aktivít, sú optimalizované pre mobilné zariadenia a v porovnaní s ostatnými typmi reklám vám dajú dosť priestoru na kvalitný pitch.
Instagram Stories teraz aj s Boomerangom, Mentions a linkami
Do nehanebného rip-offu Snapchatu Instagram Stories teraz môžete pridávať aj videá z Boomerangu, tagovať priateľov a čo je pre marketérov najzaujímavejšie, pridávať buttony See More s prelinkovaním. Táto funkcia je však prístupná len pre overené profily. Na zobrazenie stačí ťuknúť na button alebo swajpnúť do hora.
Pretieklo už veľa jednotiek a núl, odkedy Facebook predstavil Messenger botov. Spoločnostiam sa odvtedy podarilo vytvoriť viac ako 33 000 botov, ktorí komunikujú s používateľmi a pomáhajú im v nakupovaní. Boti sa ukázali ako šikovní pomocníci pre mnohé spoločnosti, preto sa Facebook rozhodol spustiť program FbStart. Ten združuje developerov vytvárajúcich botov a mobilné startupy, ktorým boti môžu pomôcť. Developeri prihlásení do programu získajú rôzne benefity od kľúčových partnerov, medzi ktorými je napríklad Amazon, Dropbox alebo Stripe.
Snapchat, resp. Snap nadviazal spoluprácu s Foursquarom. Pre svet digitálneho marketingu môže byť táto spolupráca zaujímavá najmä kvôli kvalitnému poolu dát, ktorým Foursquare disponuje. V kombinácii so snapchatovskými geofiltrami tak vzniknú nové možnosti prezentácie napríklad pre siete prevádzok.
Live Video ako Instagram Stories a „miznúci obsah“
Instagram oznámil koncom novembra dve veľké novinky. V Stories budú môcť používatelia využiť Live Video, ktoré po skončení zmizne z aplikácie.
Druhou novinkou podobného rázu sú fotografie a videá posielané priateľom či do skupinového chatu pomocou Instagram Direct správy. Tento obsah zmizne po prezretí správy. Však načo Snapchat.
V najbližších týždňoch môže vašim stránkam klesnúť organický reach. Facebook totiž prišiel na bug prítomný v kóde už od mája. Kvôli tejto chybe ste v Insights videli namiesto unikátneho dosahu kumulované číslo. Teraz prichádza tá horšia časť – po odstránení bugu môže byť 28-dňový reach stránky až o 55 % nižší. V skutočnosti ste však stále na tom istom, takže no stress. Podľa vyjadrenia Facebooku sa tento bug netýka plateného dosahu.
Po HD, 4K, live streamingu, 3D a 360° videu prichádzajú na rad HDR videá. Vďaka High Dynamic Range videám vyťažíte z vizuálu maximum kontrastu aj farieb. Od 7. novembra tak môžete na vybraných zariadeniach sledovať videá v HDR kvalite. V prípade, že sa vám v obývačke nepovaľuje Samsung SUHD telka, ešte stále si môžete videá prehrať v bežnej kvalite.
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.