PPC

Vytvoriť dobrú kreatívu nestačí, predovšetkým ju treba doručiť k tej správnej cieľovej skupine.

Pomocou analytických nástrojov a najnovších reklamných formátov vám pomôžeme dostať váš produkt či službu k potenciálnym aj aktuálnym zákazníkom.

aké platformy využívame?

Kto je váš zákazník? Či už je to zberateľ figúrok, zverolekár alebo CEO technologickej firmy, pomocou Google a Meta reklamy doručíme vaše posolstvo k tej správnej cieľovej skupine.

Google je stále dominantným hráčom v oblasti PPC reklamy. Ponúka širokú škálu možností, ako „odchytiť” vášho človeka.

Google Search – textové reklamy vo vyhľadávaní efektívne zacielia zákazníkov s konkrétnymi zámermi.

Display reklama – umožňuje zobraziť dynamické bannery na weboch.

Youtube video reklama – oslovuje divákov priamo pri sledovaní videí.

Špeciálne formáty ako Shopping, Performance Max, Gmail Ads alebo Discovery Ads sú užitočným bonusom za zvýšenie šance, že sa vaša message dostane tam, kam má.

Meta Ads cielia na používateľov Facebooku a Instagramu. Pomocou nich dokážeme osloviť konkrétne skupiny ľudí, od 40-ročného automechanika z Malužinej až po 21-ročnú študentku marketingu z Košíc, a generovať tak kvalitné leady.

to nie je všetko

Občas treba zacieliť špecifickejšie publikum. Preto využívame aj menej tradičné platformy.

LinkedIn je ideálna voľba pre B2B komunikáciu. Ponúka presné cielenie na konkrétne pracovné pozície, odvetvia alebo záujmy.

TikTok Ads oslovujú mladšie, dynamické publiká a umožňujú využitie unikátnych formátov reklám ako sú natívne vertikálne videá.

Samozrejmosťou je využitie aktuálnych trendov – virálny obsah nám vždy pohladí srdiečko.

Audio reklama na Spotify cieli na poslucháčov v momente, keď sú plne ponorení do počúvania dramáčov alebo podcastov o cestovaní či vzťahoch.

Preto tu dokážete osloviť špecifické segmenty ľudí, či už hľadáte kajakárov, intelektuálov, či hoci aj chovateľov húseníc.

triafame presne

Reklamy pravidelne vyhodnocujeme a tieto dáta zahŕňame do ďalších plánov. Využívame aj remarketing, teda spätné oslovovanie zákazníkov, ktorí už navštívili váš web.

Klientom zasielame pravidelný reporting, aby mali prehľad o výkonnosti kampaní.

Aký je náš prístup

nové formáty

Využívame nové reklamné formáty, ktoré často dosahujú lepšie výsledky oproti štandardným reklamám.

testing

Vždy skúšame niekoľko rôznych prístupov, ktoré v kampani otestujeme. Vďaka tomu použijeme tú najefektívnejšiu kreatívu.

retargeting

Využívame cielenie reklamy na návštevníkov webstránky. V prípade e-shopov využívame tiež dynamický remarketing.

Drevona

55 %

Medziročný nárast tržieb e-shopu o 55 %

Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.

Drevona

55 %

Medziročný nárast tržieb e-shopu o 55 %

Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.

Elena Matuškova
Elena MatuškovaMarketing director Podravka
Z našej strany išlo o inovatívnu a pomerne odvážnu kampaň, výsledkom ktorej boli naozaj nadštandardné čísla. Splnili sme tak hlavný cieľ – osloviť a zaujať generácie Y a Z a poukázať na skutočnosť, že ochucovať predsa môžeme čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek.
Igor Fekiač
Igor Fekiač Senior Brand Manager & Team Lead 365.bank
Hype nám pomohol rozvíjať moderný a vizuálne atraktívny štýl komunikácie a tiež prinášať rôznorodý obsah. Vďaka tomu sa nám podarilo zasiahnuť širokú cieľovú skupinu a odlíšiť ako značka na sociálnych sieťach.
Kamila Mondočková
Kamila Mondočková Commercial & Projects Lead Syncreon (DP World)
Hype priniesol kreatívne riešenie, ktoré doslova zmenilo náš náborový proces a skrátilo ho na minimum. Vďaka ich inovatívnemu prístupu sa nám podarilo obsadiť stovky pracovných miest rýchlejšie, než sme pôvodne plánovali. Navyše, úspech kampane potvrdili aj prestížne ocenenia za kreativitu, z ktorých sme sa ako firma nesmierne tešili.

Blog

|
02. máj 2025

Kedy sa z nástroja stáva zlodej? Kauza Studio Ghibli vs. OpenAI je budíček pre marketérov.

Umelá inteligencia čoraz viac preniká do nášho každodenného života a my stojíme na prahu technologickej revolúcie, no zatiaľ sme len v plytkých...

|
26. feb 2025

„A influenceři nebudou mít co žrát.“ Nahradí influencerov umelá inteligencia? 

Virtuálny influencer si pravdepodobne nevypýta vyšší honorár. Influencer marketing dosiahol svoj vrchol pred pár rokmi – a stále si v marketingovom mixe...

Buzz & Word

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.