PPC
Vytvoriť dobrú kreatívu nestačí, predovšetkým ju treba doručiť k tej správnej cieľovej skupine.
Pomocou analytických nástrojov a najnovších reklamných formátov vám pomôžeme dostať váš produkt či službu k potenciálnym aj aktuálnym zákazníkom.
aké platformy využívame?
Kto je váš zákazník? Či už je to zberateľ figúrok, zverolekár alebo CEO technologickej firmy, pomocou Google a Meta reklamy doručíme vaše posolstvo k tej správnej cieľovej skupine.
Google reklama
Google je stále dominantným hráčom v oblasti PPC reklamy. Ponúka širokú škálu možností, ako „odchytiť” vášho človeka.
Google Search – textové reklamy vo vyhľadávaní efektívne zacielia zákazníkov s konkrétnymi zámermi.
Display reklama – umožňuje zobraziť dynamické bannery na weboch.
Youtube video reklama – oslovuje divákov priamo pri sledovaní videí.
Špeciálne formáty ako Shopping, Performance Max, Gmail Ads alebo Discovery Ads sú užitočným bonusom za zvýšenie šance, že sa vaša message dostane tam, kam má.
Meta Ads
Meta Ads cielia na používateľov Facebooku a Instagramu. Pomocou nich dokážeme osloviť konkrétne skupiny ľudí, od 40-ročného automechanika z Malužinej až po 21-ročnú študentku marketingu z Košíc, a generovať tak kvalitné leady.

to nie je všetko
Občas treba zacieliť špecifickejšie publikum. Preto využívame aj menej tradičné platformy.
LinkedIn Ads
LinkedIn je ideálna voľba pre B2B komunikáciu. Ponúka presné cielenie na konkrétne pracovné pozície, odvetvia alebo záujmy.
TikTok Ads
TikTok Ads oslovujú mladšie, dynamické publiká a umožňujú využitie unikátnych formátov reklám ako sú natívne vertikálne videá.
Samozrejmosťou je využitie aktuálnych trendov – virálny obsah nám vždy pohladí srdiečko.
Spotify Ads
Audio reklama na Spotify cieli na poslucháčov v momente, keď sú plne ponorení do počúvania dramáčov alebo podcastov o cestovaní či vzťahoch.
Preto tu dokážete osloviť špecifické segmenty ľudí, či už hľadáte kajakárov, intelektuálov, či hoci aj chovateľov húseníc.

triafame presne
Reklamy pravidelne vyhodnocujeme a tieto dáta zahŕňame do ďalších plánov. Využívame aj remarketing, teda spätné oslovovanie zákazníkov, ktorí už navštívili váš web.
Klientom zasielame pravidelný reporting, aby mali prehľad o výkonnosti kampaní.

Aký je náš prístup
nové formáty
Využívame nové reklamné formáty, ktoré často dosahujú lepšie výsledky oproti štandardným reklamám.

testing
Vždy skúšame niekoľko rôznych prístupov, ktoré v kampani otestujeme. Vďaka tomu použijeme tú najefektívnejšiu kreatívu.
retargeting
Využívame cielenie reklamy na návštevníkov webstránky. V prípade e-shopov využívame tiež dynamický remarketing.
Drevona
Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.
Drevona
55 %
Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.