Mobile Marketing
Drvivá väčšina ľudí dnes konzumuje internetový obsah najmä cez mobilné zariadenia. Nejde len o scrollovanie sociálnych sietí a četovanie. Ľudia dnes nemajú problém ani s online nákupmi a platbami.
Optimalizovaný mobilný obsah, intuitívne weby a aplikácie sú preto neoddeliteľnou súčasťou každej digitálnej kampane.
aké platformy využívame?
Vašu kampaň „našijeme” priamo do dlaní (displejov) vašich potenciálnych zákazníkov – či už ide o tvorbu webstránok, SMS marketing alebo nasadzovanie PPC reklám.
PPC reklama
Reklama na Google, Facebooku, Instagrame či TikToku perfektne napasovaná na mobilné zariadenia. Obsah veľmi ľahko doručíme vašej cieľovke.
SMS marketing
Efektívny spôsob, ako zákazníkov informovať čo najpriamejšou cestou. Zacielime ich na základe veku aj polohy.

interaktívne formy
Neuspokojíte sa s málom? Poďte s nami ešte o krôčik ďalej. Mobilný marketing ponúka aj oveľa hravejšie formy.
AR
Rozšírená realita (AR) dokáže poriadne okoreniť používateľský zážitok a zvýšiť interakciu zákazníkov. Možností je veľa, ale jedno je isté – AR vás rozhodne odlíši od konkurencie.
Live stream
Živé streamovanie na sociálnych sieťach nabralo popularitu najmä počas pandémie, no aj dnes je obľúbené.
Jeho hlavnou výhodou je, že váš potenciálny (alebo stály) zákazník má pri ňom pocit, že je k vám bližšie. Môžete to využiť na zvýšenie vašej dôveryhodnosti.

pravidelný reporting
Úspech kampaní pravidelne meriame a vyhodnocujeme, aby ste mali o všetkom prehľad.
Pomocou nástrojov ako Google Analytics či Ads Manager vyhodnocujeme kľúčové metriky, napríklad zobrazenia reklamy, miera kliknutí (CTR) či konverzie.

Aký je náš prístup
AR
Rozšírená realita (AR) pomáha zvýšiť interakciu zákazníkov a priniesť im nezabudnuteľné a interaktívne zážitky.

PPC reklama
Reklama na Google, Facebooku, Instagrame či TikToku zacielená na mobilné zariadenia, ktorá sa vždy dostane medzi tých správnych používateľov.
SMS MARKETING
Efektívny spôsob, ako zákazníkov informovať o novinkách a exkluzívnych ponukách priamou cestou.
Adresátov SMS správ cielime na základe demografických a geografických údajov.

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba…

Podravka

4,4 mil.
Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.
Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.
Drevona
Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.
Drevona
55 %
Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.