Mobile Marketing

Drvivá väčšina ľudí dnes konzumuje internetový obsah najmä cez mobilné zariadenia. Nejde len o scrollovanie sociálnych sietí a četovanie. Ľudia dnes nemajú problém ani s online nákupmi a platbami.

Optimalizovaný mobilný obsah, intuitívne weby a aplikácie sú preto neoddeliteľnou súčasťou každej digitálnej kampane.

aké platformy využívame?

Vašu kampaň „našijeme” priamo do dlaní (displejov) vašich potenciálnych zákazníkov – či už ide o tvorbu webstránok, SMS marketing alebo nasadzovanie PPC reklám.

Reklama na Google, Facebooku, Instagrame či TikToku perfektne napasovaná na mobilné zariadenia. Obsah veľmi ľahko doručíme vašej cieľovke.

Efektívny spôsob, ako zákazníkov informovať čo najpriamejšou cestou. Zacielime ich na základe veku aj polohy.

interaktívne formy

Neuspokojíte sa s málom? Poďte s nami ešte o krôčik ďalej. Mobilný marketing ponúka aj oveľa hravejšie formy.

Rozšírená realita (AR) dokáže poriadne okoreniť používateľský zážitok a zvýšiť interakciu zákazníkov. Možností je veľa, ale jedno je isté – AR vás rozhodne odlíši od konkurencie.

Živé streamovanie na sociálnych sieťach nabralo popularitu najmä počas pandémie, no aj dnes je obľúbené.

Jeho hlavnou výhodou je, že váš potenciálny (alebo stály) zákazník má pri ňom pocit, že je k vám bližšie. Môžete to využiť na zvýšenie vašej dôveryhodnosti.

pravidelný reporting

Úspech kampaní pravidelne meriame a vyhodnocujeme, aby ste mali o všetkom prehľad.

Pomocou nástrojov ako Google Analytics či Ads Manager vyhodnocujeme kľúčové metriky, napríklad zobrazenia reklamy, miera kliknutí (CTR) či konverzie.

Aký je náš prístup

AR

Rozšírená realita (AR) pomáha zvýšiť interakciu zákazníkov a priniesť im nezabudnuteľné a interaktívne zážitky.

PPC reklama

Reklama na Google, Facebooku, Instagrame či TikToku zacielená na mobilné zariadenia, ktorá sa vždy dostane medzi tých správnych používateľov.

SMS MARKETING

Efektívny spôsob, ako zákazníkov informovať o novinkách a exkluzívnych ponukách priamou cestou.

Adresátov SMS správ cielime na základe demografických a geografických údajov.

Podravka

Zlatý klinec
-
shortlist
Digital PIE
-
bronz

4,4 mil.

Organických views, z toho 2,8 milióna na TikToku
Organických views

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba…

Podravka

4,4 mil.

Organických views, z toho 2,8 milióna na TikToku

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

Drevona

55 %

Medziročný nárast tržieb e-shopu o 55 %

Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.

Drevona

55 %

Medziročný nárast tržieb e-shopu o 55 %

Pomocou efektívne využitých PPC nástrojov a neustáleho A/B testingu v reklamách a na e-shope sa nám podarilo zvýšiť tržby klienta o 55 %. Stanovené KPI’s sme prekročili až trojnásobne.

Elena Matuškova
Elena MatuškovaMarketing director Podravka
Z našej strany išlo o inovatívnu a pomerne odvážnu kampaň, výsledkom ktorej boli naozaj nadštandardné čísla. Splnili sme tak hlavný cieľ – osloviť a zaujať generácie Y a Z a poukázať na skutočnosť, že ochucovať predsa môžeme čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek.
Igor Fekiač
Igor Fekiač Senior Brand Manager & Team Lead 365.bank
Hype nám pomohol rozvíjať moderný a vizuálne atraktívny štýl komunikácie a tiež prinášať rôznorodý obsah. Vďaka tomu sa nám podarilo zasiahnuť širokú cieľovú skupinu a odlíšiť ako značka na sociálnych sieťach.
Kamila Mondočková
Kamila Mondočková Commercial & Projects Lead Syncreon (DP World)
Hype priniesol kreatívne riešenie, ktoré doslova zmenilo náš náborový proces a skrátilo ho na minimum. Vďaka ich inovatívnemu prístupu sa nám podarilo obsadiť stovky pracovných miest rýchlejšie, než sme pôvodne plánovali. Navyše, úspech kampane potvrdili aj prestížne ocenenia za kreativitu, z ktorých sme sa ako firma nesmierne tešili.

Blog

|
26. feb 2025

„A influenceři nebudou mít co žrát.“ Nahradí influencerov umelá inteligencia? 

Virtuálny influencer si pravdepodobne nevypýta vyšší honorár. Influencer marketing dosiahol svoj vrchol pred pár rokmi – a stále si v marketingovom mixe...

Instagram rozbil grid. Tvorcovia panikária, čo teraz?

Instagram sa rozhodol pre zásadnú zmenu v zobrazovaní profilových gridov. Po rokoch dominancie štvorcového formátu (1:1) prechádzame na vertikálny pomer 4:5.  Ak...

Buzz & Word

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.