O klientovi
Up Slovensko (bývalý Le Cheque Dejeuner) je poskytovateľom stravovacích kupónov (ľudovo „gastráčov“), jedálnej karty, darčekových kupónov a ďalších produktov, ktoré ponúkajú riešenia pre spoločnosti v oblasti stravovania, motivácie a odmeňovania zamestnancov.
Zadanie
Naším cieľom je:
a) budovať povedomie o značke a produkte jedálnej karty medzi cieľovou skupinou SZČO
b) získať SZČO leady, ktoré by sme mohli následne remarketovať a využívať v ďalších kampaniach
Výzva
Ako odkomunikovať zaujímavou formou produkt ako jedálna karta? Samozrejme, že
prostredníctvom jedla. Nám však nestačí zaujať, potrebujeme aj načrtnúť jej výhody a
zapojiť do komunikácie živnostníkov. Okrem toho sa musíme výrazne odlíšiť od konkurencie.
To je dosť vecí, ktoré pred nami stáli…
Riešenie
Vychádzali sme z dvoch základných téz:
1. u SZČO platí „čím viac robíš, tým viac zarobíš“, a preto
2. živnostníci nemajú čas na obed
Na základe týchto tvrdení sme sa rozhodli, že spolu s Andrejom Bičanom navštívime niekoľko živnostníkov a doprajeme im pauzičku na obed. Od Andreja dostali jedálnu kartu s kreditom, ktorú mohli použiť v ktorejkoľvek reštaurácii. Práca sa však nespraví sama a preto sa Andrej ponúkol, že to na hodinku zoberie za nich. Vďaka tomu sa stal barberom, trénerom vo fitness centre a dokonca kozmetičkou…
Súťaž
Aby sme zapojili cieľovú skupinu, využili sme formu súťaže. Na samostatnej landing page sa mohli živnostníci prihlasovať so záujmom o to, aby ich Andrej prišiel zaskočiť. Z prihlásených SZČO sme nakoniec vybrali posledného „zaskočeného“ živnostníka, s ktorým sme natočili samostatné video. Či to bola sranda, posúďte sami…
Andrej Bičan predáva vo Vegan Kiosku
Andrej Bičan je fitness trénerom
Aby však bola súťaž naozaj súťažou, vyžrebovali sme troch víťazov, ktorí od spoločnosti Up Slovensko dostali nabitú jedálnu kartu. Toto žrebovanie prebiehalo live na Facebook stránke Up Slovensko.
POZRI VIDEOVideá sme uploadovali na YouTube a následne vkladali na landing page www.nechajtesazaskocit.sk. Okrem prezerania videí sa tu mohli používatelia prihlásiť do súťaže a zistiť základné info o jedálnej karte. Na túto landing page sme následne posielali používateľov prostredníctvom PPC kampaní a social media profilov, kam sme vkladali teasere na videá.
Distribúcia
Zaujímavosti z kampane
- kampaň mala gradujúci efekt, najúspešnejšie bolo posledné video z Vegan Kiosku
- video z Cvičiska sme natáčali v zime a Andrej musel takmer hodinu v krátkom tričku a nohaviciach opakovať úvod… skoro zamrzol (a.k.a. ďalšie časti 5 proti 5 boli v ohrození)
Výsledky
ZOBRAZENIA
reklama bola zobrazená až
2 403 330 krát
POČET VIDENÍ
videá na Facebooku a YouTube mali dokopy viac ako 120 000 videní
NÁVŠTEVNOSŤ
z videí sme zaznamenali takmer 10 000 preklikov na stránku
ZBER LEADOV
získali sme takmer 400 odoslaných formulárov z radov SZČO