TOTO JE NAŠA

DOMOVINA

ST. NICOLAUS

Klient

DOMOVINA je nový rad prémiových destilátov v portfóliu výrobcu alkoholu St. Nicolaus.

Zadanie

Launch novej značky prémiového alkoholu DOMOVINA.
Hlavnou hviezdou produktového radu je borovička, ktorá je typická práve pre Slovensko, našu domovinu.

Challenge

Keď už hovoríme o domovine, ruku na srdce.
Ako vnímate borovičku? Dá sa odkomunikovať prémiovo? Samozrejme!

Z čoho sme vychádzali?

Je to proste fajnšmeker! Zástupca našej cieľovej skupiny má množstvo zahraničných priateľov a je hrdý na Slovensko, svoju domovinu. Známym reprezentantom Slovenska v zahraničí je aj borovička, typický slovenský alkohol. Ako však môžeme prezentovať Slovensko pred návštevou zo zahraničia, keď o ňom vieme tak málo?


Čo sme namiešali

Kampaň sme postavili na zaujímavostiach o Slovensku, metaforicky zobrazených cez produkt.
Idea je zastrešená hero-videom.

Hero video

Prehrať video

A čo sociálne siete?

O Slovensku sme rozprávali aj na Facebooku a Instagrame. Namiesto klasického zobrazenia krajiny sme však opäť využívali produkt. A metafory.

Vedeli ste napríklad, že na Slovensku máme viac ako 1 300 liečivých a minerálnych prameňov? Alebo že máme najstaršiu lesnícku akadémiu na svete? A patríme k najzalesnenejším krajinám Európy?

facebook instagram

Ochutnáte Živý bič?

Aj signature drinky DOMOVINY sú späté so Slovenskom. Nesú totiž názvy známych literárnych diel. Navyše sú namiešané jedným z najlepších slovenských barmanov – Tomášom Gyenom. Preto aj ich foto-prezentácia musí vyzerať prémiovo. Ktorý by ste si dali?


A čo na to klient?

Chcete, aby sme aj vám pripravili podobnú kampaň? Pustime sa spolu do toho.