#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Podravka Case Study: Ako sme tradičnú značku priblížili mladej generácii

Podravka je značka, ktorú v kuchyni využívajú už celé generácie. V tejto krátkej case study vám ukážeme, ako sme ju dostali do novej polohy a organicky získali viac ako 2,5 milióna zhliadnutí a státisíce likeov.

Tradičná Podravka v netradičnom podaní

Podravku vám zbytočne predstavovať nemusím – ide o ochucovadlo, ktoré má v špajziach našich rodičov a starých rodičov svoje čestné miesto už desaťročia. Milujeme ju v polievkach, v hlavných jedlách, ale aj v trochu netradičných polohách, napríklad len tak na chlebíku s maslom alebo volskom oku.

Jej bežnou cieľovkou je gazda či gazdiná, ktorí sa radi zvŕtajú v kuchyni – našou úlohou však bolo tentokrát osloviť mladých ľudí, pre ktorých kuchyňa nie je práve prirodzeným prostredím. Ako ju však dostať do ich rýchlych životov a ešte rýchlejších social feedov?

Jednoducho sme Podravku zbavili nálepky tradičnej značky a mladým ukázali, že si s ňou ochutia k svojmu štýlu čokoľvek (napríklad aj náš kampaňový web). Osviežili sme jazyk komunikácie, pripravili štýlové vizuály a navrhli historicky prvé Podravka ochucovadlo do vrecka, ktoré si so sebou môžu zobrať hocikam. A aby sme ho k mladým dostali čo najefektívnejšie, spojili sme sa so štyrmi populárnymi influencermi, ktorých sme prekvapili vlastným ochucovadlom v originálnom balení.

Tí nám potom pomohli s obsahom v ich vlastnom štýle – Exploited si ju so sebou vzal do fast foodu, Andy Štěch s ňou skúšala netradičné kombinácie, Michal Totka bol jednoducho Michal Totka a FoodTipsKošice s ňou uvaril tradičnú chorvátsku peku. Každý podľa svojho gusta, všetkým po chuti!

@explosaurus

S Podravkou do vrecka už nie je žiadne jedlo (a pobedie) nudné. Že @Paulína Altofová *spolupraca #foryourpage

♬ original sound – Explo

A ako to dopadlo?

Parádne! Aj keď sme kampani verili od začiatku, jej výsledky predbehli všetky naše očakávania. Najmä tieto:

  • v priebehu kampane sme organicky získali viac ako 2,5 milióna zhliadnutí nášho obsahu
  • výborne nám fungoval TikTok – videá našich influencerov pozbierali vyše 1,5 milióna zhliadnutí a 165 000 likeov
  • na web sme pritiahli vyše 25 000 unikátnych návštevníkov pri cene za preklik len 0,04 €
  • a náš meme post na Emefke pobavil asi 230 000 fanúšikov

A tak sme z tradičnej Podravky urobili netradičnú značku, ktorá patrí k štýlu všetkých generácií.

TL;DR? Tak si pozrite celú case study v našom videu (alebo niektorú z našich ostatných referencií). 🙂

Autor článku

Vojto Kósa
creative director