Nové spôsoby podpory podnikov na Instagrame

Instagram zavádza nové nálepky v príbehoch, ktoré slúžia na podporu dodávok potravín a nákupov darčekových kariet. Aj týmto spôsobom môžu ľudia po celom svete pomôcť malým podnikom v náročnom období....

Instagram zavádza nové nálepky v príbehoch, ktoré slúžia na podporu dodávok potravín a nákupov darčekových kariet. Aj týmto spôsobom môžu ľudia po celom svete pomôcť malým podnikom v náročnom období.

Instagram sa snaží uľahčiť malým podnikom šírenie informácií o tom, ako ich môžu ľudia podporiť počas pandémie COVID-19. V príbehoch nájdeš nálepky, ktoré ťa nasmerujú na webovú stránku, kde si jednoducho objednáš jedlo alebo kúpiš darčekové karty od svojho obľúbeného podniku.

Ako pridat nalepku do Story

Tieto nálepky sú k dispozícii v paneli so samolepkami, ku ktorému sa dostaneš kliknutím na štvorcovú ikonu smajlíka v pravom hornom rohu. Po výbere nálepky „darčekové karty“ alebo „objednávky potravín“ sa zobrazí výzva na výber jedného z vybraných partnerov spoločnosti Instagram. Klepnutím na nálepku sa dostaneš na webovú stránku, kde objednávku jednoducho dokončíš. Tieto nálepky je možné pridať aj do podnikových profilov ako trvalé tlačidlo. ?

Kedy tieto nálepky prídu na Slovensko?

Nálepky na doručovanie potravín a darčekové karty sú k dispozícii v USA a Kanade od polky apríla s globálnym rozšírením plánovaným na „nadchádzajúce týždne“.  Približne pred týždňom sa však začal postupný rollout novej Instagram Food delivery sticker aj v Čechách.

Nákupy darčekových kariet a dodávky potravín uľahčuje tretia strana. Medzi partnerov patrí okrem iných aj Uber Eats. Na jeden príbeh je možné pridať iba jednu nálepku s objednávkou potravín. Nový button s názvom Gift Card, ktorý si môže spoločnosť pridať priamo do profilu, dáva firmám jednoduchú možnosť predaja darčekových kariet. ?

Užitočná funkcia pre podniky aj ľudí zatiaľ síce nie je dostupná na Slovensku, no v najbližšom čase určite bude. Takže, pokiaľ je tvoja obľúbená reštaurácia či kaviareň už teraz na UberEats, môžeš čoskoro podporiť svoj podnik priamo z Insta story. ?

Každá pomoc sa počíta

Táto snaha Facebooku o pomoc malým a stredným podnikom nie je prvou, spoločnosť tiež pred časom oznámila vytvorenie grantového programu v hodnote 100 miliónov dolárov. Chce tak pomôcť 30 000 malým podnikom z celého sveta.

Domácim producentom pomôže aj to, ak sa práve teraz bude šíriť svetom internetu ich značka.  My sme tiež pomohli, veď #everylittlehelps sa počíta a posunuli sme domácu produkciu cez Instagram.  

Ak ťa zaujíma, ako reagujú ostatné úspešné značky na korona krízu, stiahni si náš e-book “Čo robia úspešné značky počas krízy”.

 

Viac Článkov

Pravidelná
dávka Hypu

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie 
marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.