Michelinská hviezda za kvalitný obsah
Nie len éčka a céčka sú pri výbere dôležité. Nezabúdaj, že rozhodujúce je aj kvalitné SEO potravín. Alebo, ak chceš, potravinový marketing či content pre labužníkov. ?
Vieš, ako komunikujú úspešné značky počas krízy, aby z nej marketingovo vyťažili? Stiahni si náš nový e-book.
WTF (Where’s The Food)?
Aj ty často vyhľadávaš najlepšie možnosti stravovania vo svojom okolí počas cestovania alebo len tak na piatok večer? Aj z tohto dôvodu je nevyhnutné, aby sa ponuka s jedlom správne zobrazovala v rôznych médiách.
Nezabúdaj na text ani pri obrázkoch
EGGCUSE ME sú aj obrázky dôležité? ? Jednoznačne áno. Krásne obrázky neodolateľných jedál môžu vyvolať vizuálny hlad a motivovať spotrebiteľov, aby si jedlo objednali. Jedlo však nestačí len dokumentovať. Vďaka presnejšiemu vyhľadávaniu obrázkov pomocou Google je rozumné jedlo vedieť aj správne popisovať. Nezabúdaj vypĺňať popisné metadáta, možno sa im raz poďakuješ za nových návštevníkov a dosiahneš väčší hype. ?
Video je stále na vzostupe
Videá o tom, ako pečie kuchár koláč, varí, zdobí, podáva a balí jedlo… neustále naberajú na popularite. Prečo? Lebo YouTube je tiež vyhľadávač. A to dokonca druhý najväčší. A, navyše, vlastnený Googlom. Ak budeš mať dobre optimalizované videá, tak je veľmi pravdepodobné, že sa budú zobrazovať cez kľúčové slová priamo v Google vyhľadávaní. Už pri nahrávaní je dôležité myslieť na vhodný názov videa s kľúčovým slovom. Netreba zabudnúť ani na tagy, či správne popisy videí a aj ty môžeš mať čísla YouTuberov. Začni jednoducho optimalizovať. Veď „BUTTER LATE than never“. ?
Voice search je tiež (konečne) na vzostupe
Variť a zároveň pozerať video ako variť? Robiť dve veci naraz môže byť pre niekoho takpovediac CORNFUSED. ? Mnoho domácich kuchárov teraz pokyny k receptu počúva. Preto stále viac svetových food blogerov začína štruktúrovať svoj obsah tak, aby lepšie vyhovoval hlasovému vyhľadávaniu. Nie len oni sa chytajú tohto trendu, aj reštaurácie začínajú prijímať žiadosti o rezerváciu od hlasových asistentov. A tak sa Voice-SEO stáva pomaly aj súčasťou potravinového marketingu.
Nevieš si rady? No problemo.
Radi ti pomôžeme. V Hype využívame najnovšie možnosti online reklamy a preto máme perfektný recept na funkčný SEO foodporn. Obsah v podobe obrázkov a videí, doplnený bohatými metadátami, pokynmi na varenie a informáciami o produkte, ktoré sú ďalej obohatené o správne pomery, kalórie a výživové informácie. Od nápadu, cez produkciu až po výsledky… ak máš záujem, ozvi sa nám.