#Hype academy
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Hype Academy – stáž formou challengov

Ako vyzerala moja stáž v Hype academy, čo som sa naučil a ako sa na ňu môžeš dostať aj ty. A  tiež, čo je to Challenge book…

Moje meno je Richard a som študentom posledného ročníka marketingového a obchodného manažmentu na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Začiatkom roka 2020 som sa stal Grow with Google študentským ambasádorom a druhý rok pracujem pre Red Bull ako Student Brand Manager. 

Prečo som išiel na stáž

V dnešnej dobe už nestačí vysokú školu len vyštudovať, treba popri nej robiť aj niečo navyše. Práve z toho dôvodu mnoho študentov vyhľadáva rôzne brigády a stáže. Nadobudnú tak cenné skúsenosti z oboru, ktorému sa chcú venovať aj po štúdiu. Rovnakú potrebu pociťujú aj študenti marketingu ako ja, ktorí hľadajú tú správnu firmu/agentúru, v ktorej sa priučia „reálnemu“ marketingovému životu.

Keďže popri štúdiu na vysokej škole pracujem pre spoločnosť Red Bull, ktorá si rieši marketing sama, lákalo ma vidieť a skúsiť si marketing z druhej, agentúrnej strany. Zhodou náhod som sa skontaktoval s Marekom z Hype-u, pozval si ma na krátky pohovor a predostrel mi super ponuku na stáž kreatívnou formou pod značkou Hype academy.

Ako vyzerá Hype academy

Hype academy predstavuje stáž formou challengov, ktoré sú vytvorené na mieru pre stážistu v tíme. Na začiatok som dostal Challenge book, kde som mal na každý deň vytvorenú úlohu, ktorou som sa mal zaoberať. Najlepšie na tomto koncepte je to, že každý challenge je vytvorený tak, aby ti s ním pomáhal niekto v tíme. To znamená, že si počas času stráveného na stáži prejdeš takpovediac všetkými pozíciami v agentúre a teda vidíš, čo kto robí a ako to celé funguje. Mojou prvou úlohou po prezentácií od account managerov bolo vybrať si klienta na ktorom budem počas mojej stáže pracovať. Po výbere klienta som sa pustil do kreatívy a ďalších úloh spojených s Hype academy. Okrem práce pre klienta som sa mohol vďaka challengom realizovať aj na Hype sociálnych sieťach a vymýšlať zaujímavý content pre followerov. Počas trvania celej stáže som mal vytvoriť okrem iného aj content pre novo-založený Hype TikTok účet. Jedno z videí, ktoré sme natočili dosiahlo v čase písania tohto blogu vyše 27 tisíc zahliadnutí. Okrem toho sa nám spoločne s teamom podarila vytvoriť aj takáto séria Instagram storiek a mnoho ďalšieho.

Čo som sa naučil

Počas mesiaca v Hype som si skúsil a videl ako funguje reálny marketing v digitálnej agentúre. Vďaka plneniu challengov som nadobudol mnoho cenných skúseností a poznatkov, ktoré môžem využiť aj v budúcom marketingovom živote. Najdôležitejšie však je, že som zažil super čas strávený v cool prostredí so skvelou partiou ľudí. ?

Hype academy odporúčam každému, kto hľadá zaujímavú stáž kreatívnou formou a kolektív top ľudí, ktorí sú ochotní s čímkoľvek pomôcť.

Chceš sa aj ty prihlásiť do programu Hype academy? Napíš na staz@hype.sk.

Autor článku

Richard Veselényi