#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Dovoľte Korone odmakať marketing za vás

Život nie je v žiadnom prípade taký istý, ako sme ho poznali dva mesiace dozadu. Meetingy sme zmenili na Zoom a Hangouts, open space sa zmenil na lockdown a internet je preplnený postami z každej časti nášho obmedzeného dňa. Jasné, že ani počas tohto obdobia nikto za vás kompletne marketing neodmaká, ale minimálne si môžete výrazne pomôcť. Prečítajte si, ako.

Firemný marketing by mal poľaviť jedine správnym spôsobom

Kedže ľudia sú nútení zostať doma a žiť svoj život medzi 4 stenami, potrebujú nájsť kreatívnu sebarealizáciu. Práve preto sme svedkami záplavy postov, storiek, videí o tom ako vyzerá „bežný deň“ konkrétnych ľudí. Pečenie, varenie, kávičkovanie, relax, cvičenie a mnoho ďalšieho je súčasťou obsahu sociálnych sietí viac, ako kedykoľvek predtým. Pri nedostatku sociálnej interakcie sa každý chce pochváliť svojím výtvorom, dostať spätnú väzbu alebo len ukázať ako trávi svoj voľný čas.

Práve toto je primetime pre mnoho marketérov, ktorí pri okresaných marketingových rozpočtoch, môžu získať za pomerne málo peňazí, obrovský dosah a veľmi veľa kvalitnej muziky.

Nechajte ľudí pochváliť sa svojím výtvorom aj „za hranicami“ svojho profilu

Prezdieľavajte, moderujte a motivujte ľudí vytvárať príspevky, ktoré majú priamu spojitosť s vašou značkou. Pri množstve obsahu vidíme obrovský potenciál na prirodzený product placement, ktorý jednoducho nemôžeme ignorovať.

Posunuté hranice user-generated contentu

Výborným príkladom šikovnej user-generated kampane je kampaň 365 banky, ktorá je dosť odvážna a progresívna na to,  aby nechala svojich fanúšikov vytvoriť televíznu reklamu.

S jednoduchým zadaním nechali možnosti otvorené práve pre svojich fanúšikov a najlepší z najlepších budú nasadení priamo do televíznych reklám. Viac o tejto, ale aj iných kampaniach si môžete prečítať v e-booku “Čo robia úspešné značky počas krízy”.

Nechajte to na ľuďoch

Využite príležitosť ušetriť na produkčných nákladoch a nechajte to na ľuďoch. Ak neviete ako na to, vyložte si nohy a nechajte to na nás. My v Hype vám pripravíme koncept kampane, pomocou ktorej vieme aktuálnu situáciu využiť vo váš prospech a posilniť dôveru a lojalitu k vašej značke. 

Autor článku

Dávid Hudeček
Project consultant