Podravka Case Study: Ako sme tradičnú značku priblížili mladej generácii

Podravka je značka, ktorú v kuchyni využívajú už celé generácie. V tejto krátkej case study vám ukážeme, ako sme ju dostali do novej polohy a organicky získali viac ako 2,5...

Podravka je značka, ktorú v kuchyni využívajú už celé generácie. V tejto krátkej case study vám ukážeme, ako sme ju dostali do novej polohy a organicky získali viac ako 2,5 milióna zhliadnutí a státisíce likeov.

Tradičná Podravka v netradičnom podaní

Podravku vám zbytočne predstavovať nemusím – ide o ochucovadlo, ktoré má v špajziach našich rodičov a starých rodičov svoje čestné miesto už desaťročia. Milujeme ju v polievkach, v hlavných jedlách, ale aj v trochu netradičných polohách, napríklad len tak na chlebíku s maslom alebo volskom oku.

Jej bežnou cieľovkou je gazda či gazdiná, ktorí sa radi zvŕtajú v kuchyni – našou úlohou však bolo tentokrát osloviť mladých ľudí, pre ktorých kuchyňa nie je práve prirodzeným prostredím. Ako ju však dostať do ich rýchlych životov a ešte rýchlejších social feedov?

Jednoducho sme Podravku zbavili nálepky tradičnej značky a mladým ukázali, že si s ňou ochutia k svojmu štýlu čokoľvek (napríklad aj náš kampaňový web). Osviežili sme jazyk komunikácie, pripravili štýlové vizuály a navrhli historicky prvé Podravka ochucovadlo do vrecka, ktoré si so sebou môžu zobrať hocikam. A aby sme ho k mladým dostali čo najefektívnejšie, spojili sme sa so štyrmi populárnymi influencermi, ktorých sme prekvapili vlastným ochucovadlom v originálnom balení.

Tí nám potom pomohli s obsahom v ich vlastnom štýle – Exploited si ju so sebou vzal do fast foodu, Andy Štěch s ňou skúšala netradičné kombinácie, Michal Totka bol jednoducho Michal Totka a FoodTipsKošice s ňou uvaril tradičnú chorvátsku peku. Každý podľa svojho gusta, všetkým po chuti!

@explosaurus

S Podravkou do vrecka už nie je žiadne jedlo (a pobedie) nudné. Že @Paulína Altofová *spolupraca #foryourpage

♬ original sound – Explo

A ako to dopadlo?

Parádne! Aj keď sme kampani verili od začiatku, jej výsledky predbehli všetky naše očakávania. Najmä tieto:

  • v priebehu kampane sme organicky získali viac ako 2,5 milióna zhliadnutí nášho obsahu
  • výborne nám fungoval TikTok – videá našich influencerov pozbierali vyše 1,5 milióna zhliadnutí a 165 000 likeov
  • na web sme pritiahli vyše 25 000 unikátnych návštevníkov pri cene za preklik len 0,04 €
  • a náš meme post na Emefke pobavil asi 230 000 fanúšikov

A tak sme z tradičnej Podravky urobili netradičnú značku, ktorá patrí k štýlu všetkých generácií.

TL;DR? Tak si pozrite celú case study v našom videu (alebo niektorú z našich ostatných referencií). 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=ZLE-ifhF0X8

Viac Článkov

Pravidelná
dávka Hypu

Prihláste sa do nášho newslettru pre najčerstvejšie 
marketingové novinky.

Ďakujeme, boli ste úspešne registrovaný na odoberanie noviniek

Súhlasím so spracúvaním svojich osobných údajov na marketingové účely.

dajte si s nami
Hype Five

Služby

Odoslaním formulára udeľujete súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov a elektronickou komunikáciou.

Ďakujeme, správa bola úspešne odoslaná.