#Podcast
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Kamil Aujeský, Bloger roka: Jednou z najväčších chýb marketérov je ego

Do najnovšieho Insightu prijal pozvanie bloger roka 2015 Kamil Aujeský. Kamil má na starosti online reklamu pre Orange, skúsenosti z reklamiek, mediálky a skúšal aj vlastné podnikanie. Kamil Aujeský, Bloger roka: Jednou z najväčších chýb marketérov je ego Za svoj život nabral množstvo skúseností, o ktorých sa s ním porozprával Marek. Ak chcete vedieť, čo sú kľúčové faktory na úspech v digitálnom svete, tento diel by ste si určite nemali nechať ujsť. Ináč, napadlo vám niekedy, že za množstvo samovrážd vo Švédsku môže dokonalý systém, ktorý vás nemotivuje prekonávať samého seba? Insight je autentický, faktami a skúsenosťami nabitý podcast, takže počúvajte, komenutujte, zdieľajte a pozitívne hodnoťte. 🙂 Odoberajte naše podcasty aj prostredníctvom iTunesSoundcloud alebo RSS.
Hype - digital podcast
Kamil Aujeský, Bloger roka: Jednou z najväčších chýb marketérov je ego
/

Autor článku

Marek Didák
creative & strategy director