Klient
DOMOVINA je nový rad prémiových destilátov v portfóliu výrobcu alkoholu St. Nicolaus.
Zadanie
Launch novej značky prémiového alkoholu DOMOVINA.
Hlavnou hviezdou produktového radu je borovička, ktorá je typická práve pre Slovensko, našu domovinu.
Challenge
Keď už hovoríme o domovine, ruku na srdce.
Ako vnímate borovičku? Dá sa odkomunikovať prémiovo? Samozrejme!
Z čoho sme vychádzali?
Je to proste fajnšmeker! Zástupca našej cieľovej skupiny má množstvo zahraničných priateľov a je hrdý na Slovensko, svoju domovinu. Známym reprezentantom Slovenska v zahraničí je aj borovička, typický slovenský alkohol. Ako však môžeme prezentovať Slovensko pred návštevou zo zahraničia, keď o ňom vieme tak málo?
Čo sme namiešali
Kampaň sme postavili na zaujímavostiach o Slovensku, metaforicky zobrazených cez produkt.
Idea je zastrešená hero-videom.
Hero video
A čo sociálne siete?
O Slovensku sme rozprávali aj na Facebooku a Instagrame. Namiesto klasického zobrazenia krajiny sme však opäť využívali produkt. A metafory.
Vedeli ste napríklad, že na Slovensku máme viac ako 1 300 liečivých a minerálnych prameňov? Alebo že máme najstaršiu lesnícku akadémiu na svete? A patríme k najzalesnenejším krajinám Európy?
Ochutnáte Živý bič?
Aj signature drinky DOMOVINY sú späté so Slovenskom. Nesú totiž názvy známych literárnych diel. Navyše sú namiešané jedným z najlepších slovenských barmanov – Tomášom Gyenom. Preto aj ich foto-prezentácia musí vyzerať prémiovo. Ktorý by ste si dali?