PODRAVKA

Vyladené k tvojmu štýlu

Východisko

Podravka je výrobca tradičných ochucovadiel, ktoré dotvárajú chute našich kuchýň už po celé generácie. Jej bežný konzument však postupne starne a ten mladší častokrát uprednostní street food namiesto domácej stravy.

Ako dostať Podravku z bežných špajzí
do rýchlych feedov mladej generácie?

Naše riešenie

Podravku sme zbavili nálepiek tradičnej značky a pripravili kampaň presne #ktvojmuštýlu. Osviežili sme vizuálnu identitu a pripravili kampaňový web, ktorý si každý používateľ mohol prispôsobiť podľa seba.

Influenceri nám s ochucovadlom pripravili obsah, ktorý presne trafil chute a štýl mladého publika a spravil z nej jednu z najúspešnejších kampaní Podravky.

4,4
mil.
Organických views,
z toho 2,8 milióna na TikToku
320
tisíc
Organických likes
30+
tisíc
Unikátnych
návštevníkov stránky

Ako to celé vyzeralo?

A čo na to klient?

Z našej strany išlo o inovatívnu a pomerne odvážnu kampaň, výsledkom ktorej boli naozaj nadštandardné čísla. Splnili sme tak hlavný cieľ – osloviť a zaujať generácie Y a Z a poukázať na skutočnosť, že ochucovať predsa môžeme čokoľvek, kdekoľvek a kedykoľvek.

Elena Matúšková, Marketing director
Chcete, aby sme aj vám pripravili podobnú kampaň? Pustime sa spolu do toho.