O klientovi
Firma Hilkovič je na trhu už 20 rokov. Za tento čas sa vypracovala vďaka kvalitnej a svedomitej práci na jedného z najlepších výrobcov vstavaných skíň a šatníkov.
Zadanie
Klient ponúka počas roka svojim zákazníkom špeciálne akcie. Tento raz to bola akcia s názvom „ZĽAVA 50 % NA DREVOTRIESKOVÚ VÝPLŇ DVERÍ“.
Našou úlohou bolo dostať informáciu o akcií k čo najväčšiemu počtu súčasných aj potenciálnych zákazníkov prostredníctvom direct mailov a sociálnych sietí.
Výzva
Vytvárať kreatívny koncept pre message „ZĽAVA 50 % NA DREVOTRIESKOVÚ VÝPLŇ DVERÍ“ nie je úplne ideálne. V prvom rade, množstvo ľudí ani len netuší, že vstavané skrine majú nejakú drevotrieskovú výplň. To je aj dôvodom toho, prečo táto akcia v minulosti nedosahovala výrazné výsledky.
Sám klient nám prezradil, že v porovnaní s ostatnými kampaňami nie je táto akcia úspešná. Museli sme preto vymyslieť spôsob, ako dostať posolstvo a benefit k používateľom zrozumiteľnejším spôsobom.
Riešenie
Propagovať nepochopiteľný benefit nemalo význam, preto sme sa rozhodli ísť všeobecným spôsobom. Klienta sme sa spýtali, aký vplyv má táto zľava na celkovú cenu vstavanej skrine. Po výpočtoch sme došli k číslu 20 %, ktoré sme v kampani využili.„Aby sme ku kampani pridali ďalší benefit, odprezentovali sme ňou viac druhov produktov, ktoré klient ponúka. V jeho repertoári je niekoľko typov vstavaných skríň, ktoré sme vo vizuáloch odprezentovali používateľom.”
Finálny wording znel:
NA VSTAVANÉ SKRINE
Direct Mailing
Na klientovu databázu e-mailových kontaktov sme rozposlali direct mail s preklikom na objednávací formulár.
Facebook Carousel
Pomocou carousel formátu sme na sociálnej sieti odprezentovali typy vstavaných skríň z ktorých prekliky viedli priamo na objednávací formulár.
Google Display Network
Vytvorili sme sériu bannerov vo formátoch square, double square, leaderboard a skyscraper, ktoré sme umiestnili na relevantné portály.