Gastro

Produkcia

x Hype

Overview

  • Ako sa odlíšiť pri foto/video produkcii s témou jedlo?
  • Ako zachovať tradičnosť produktu a značky,
    ale odkomunikovať ich moderne?

Takto k tomu pristupujeme my

Problém #1
30 miliónov videí

Skúste zadať do Google vyhľadávania slovo “recept” a prepnúť na videá. Vyhľadávač v stotine sekundy nájde viac ako 30 miliónov videí. O obrázkoch, anglickom ekvivalente “recipe” alebo univerzálnejšom slove “jedlo” či “food” sa baviť nemusíme.

Je to skrátka masa receptového obsahu.

Problém #2
ako cez kopírku

Z toho len malá časť pripadá značkám. A väčšina vyzerá takto:







Alebo (v lepšom prípade) takto:



Našou výzvou je preto odlíšiť sa v záplave obsahu s receptami,

zachovať tradičný feeling značiek a pridať modernú esenciu.


Krátky a dynamický video obsah

Ľudia v online priestore nemajú čas. Ak ich chcete zaujať, obsah musí vytŕčať, musí byť “sexy”,

musí mať v sebe dynamiku a na prvý pohľad sa musí odlišovať. Presne preto sa darí influencerom

a formátom ako TikTok video, prípadne jeho kópii Instagram Reels.

A práve na tento trend reagujeme.



Riešenie

Ku každej produkcii pristupujeme individuálne, ale niekoľko

spoločných čŕt v našej produkcii vidieť môžeme:


  • produkt na prvom mieste
  • dynamické zábery
  • nečakané prechody v strihu
  • moderná kuchyňa
  • moderné využitie farieb konzistentné so značkou


A výsledok? Ten u nás vyzerá takto:



A čo na to klient?

Chcete, aby sme aj vám pripravili podobnú kampaň? Pustime sa spolu do toho.