Overview
- Ako sa odlíšiť pri foto/video produkcii s témou jedlo?
- Ako zachovať tradičnosť produktu a značky,
ale odkomunikovať ich moderne?
Takto k tomu pristupujeme my
Problém #1
30 miliónov videí
Skúste zadať do Google vyhľadávania slovo “recept” a prepnúť na videá. Vyhľadávač v stotine sekundy nájde viac ako 30 miliónov videí. O obrázkoch, anglickom ekvivalente “recipe” alebo univerzálnejšom slove “jedlo” či “food” sa baviť nemusíme.
Je to skrátka masa receptového obsahu.
Problém #2
ako cez kopírku
Z toho len malá časť pripadá značkám. A väčšina vyzerá takto:
Alebo (v lepšom prípade) takto:
Našou výzvou je preto odlíšiť sa v záplave obsahu s receptami,
zachovať tradičný feeling značiek a pridať modernú esenciu.
Krátky a dynamický video obsah
Ľudia v online priestore nemajú čas. Ak ich chcete zaujať, obsah musí vytŕčať, musí byť “sexy”,
musí mať v sebe dynamiku a na prvý pohľad sa musí odlišovať. Presne preto sa darí influencerom
a formátom ako TikTok video, prípadne jeho kópii Instagram Reels.
A práve na tento trend reagujeme.
Riešenie
Ku každej produkcii pristupujeme individuálne, ale niekoľko
spoločných čŕt v našej produkcii vidieť môžeme:
- produkt na prvom mieste
- dynamické zábery
- nečakané prechody v strihu
- moderná kuchyňa
- moderné využitie farieb konzistentné so značkou
A výsledok? Ten u nás vyzerá takto: