#Marketing
Newsletter
  • Prihláste sa do newslettra
    {{scopeData.message_mini}}

Content marketing hack, ktorý ti zaručí úspech na sociálnych sieťach

Hľadáš svätý grál social media marketingu? Jeden rýchly tip, vďaka ktorému bude tvoj obsah generovať nadpriemerné výsledky? Už nehľadaj, nachádza sa v tomto článku. 

Ak chceš zvýšiť svoju fanúšikovskú (alebo followerskú) základňu, dosahy, engagement, stačí použiť tento marketingový hack a tvoj obsah vystrelí do vesmíru. ?

Začnime ale poporiadku. Pozri sa na tieto dve videá. Obe sú z nášho TikToku. Ktoré podľa teba performovalo lepšie? 

@hype.digital

Príprava príspevku Súboj pečív pre nášho klienta ERI Bakery ✏️ 🖥 #hypetutorial #marketing #foryou #officetime #office

♬ Cradles – Sub Urban

Ako naznačuje počet srdiečok, ktoré v tomto prípade nehrajú rolu, video s návodom na kreatívnu panorámu malo ďaleko lepšie výsledky. A to z akéhokoľvek uhla pohľadu – či už spomínaných srdiečok, komentov alebo počtu videní. Takže, aký je ten content marketing hack? 

A content marketing hack je…

…pridaná hodnota. 

Áno, je to jednoduché, ak chceš, aby tvoj obsah generoval nadpriemerné výsledky, v prvom rade sa zameraj na pridanú hodnotu pre followerov. Ak ju budeš pravidelne prinášať vo svojom obsahu, nemusíš sa obávať o jeho výsledky. Nikoho totiž nezaujíma, ako si masíruješ ego, ľudia chcú z tvojho obsahu niečo mať. Dozvedieť sa niečo nové alebo sa skrátka zabaviť. 

Presne tak, zabaviť. Pridaná hodnota nemusí byť nutne tip, ako to bolo v našom prípade. Pridaná hodnota môže byť na informačnej, ale aj emočnej úrovni. Tzn. buď človeka naučíš niečo, čo doteraz nevedel alebo zaútočíš na jeho emócie – pobavíš ho, vystrašíš, rozcitlivíš, ukážeš mu niečo strašne “cute”… to je presne dôvod, prečo na sociálnych sieťach fungujú deti a psy (a opice).

Prečo fungovalo lepšie video s panorámou?

V našom prípade TikTok videa to funguje nasledovne – ako agentúra, ktorá tvorí obsah, okolo seba prirodzene generujeme základňu sledovateľov, ktorých zaujíma téma tvorby obsahu. Tip na kreatívnu tvorbu fotografie je presne niečo, čo zaujíma nášho followera. Navyše, tento tip je podaný dostatočne cool na to, aby zafungoval na TikToku (o téme TikTok obsahu som písal v tomto blogu). A práve kombinácia týchto parametrov mu vyniesla nadpriemerný úspech. 

Ako som písal v úvode, ak hľadáš rýchly tip, ktorý tvojmu obsahu zaručí úspech, nachádza sa v tomto článku. Konzistentné doručovanie pridanej hodnoty fanúšikom a followerom je to jediné, čo v dlhodobom horizonte funguje. Ak si čakal niečo jednoduchšie, vedz, že vôbec nejde o to, ako vystrelí jeden príspevok, ale ako funguje komunikácia ako celok. Práve preto dávaj okrem pridanej hodnoty pozor aj na to, aby si ju doručoval konzistentne. Ale o tom zas nabudúce… 

Autor článku

Marek Didák
creative & strategy director