O klientovi
Youstice je aplikácia na riešenie sporov medzi e-shopmi a zákazníkmi. Jednoduchou formou zabezpečuje riešenie reklamácií tovarov a služieb a chráni spotrebiteľov aj podnikateľov.
Zadanie
Startup Youstice nám dal za úlohu dlhodobo budovať povedomie prostredníctvom blogov a sociálnych sietí. Chceli zvýšiť brand awareness medzi cieľovou skupinou online predajcov, ktorí musia riešiť reklamácie svojich zákazníkov.Výzva
Nástroj Youstice je síce veľmi užitočný pre podnikateľov, je však zároveň veľmi špecificky profilovaný. Komunikovať pomocou právnických termínov, ktoré popisujú reklamačné procesy a postupy by nemalo význam, lebo by sme nezaujali cieľovú skupinu.
Našou úlohou preto bolo zvoliť jednotnú tému, do ktorej sme mohli zahrnúť aj hlavné posolstvo Youstice.
Riešenie
Ako jednotnú tému pre blogy aj príspevky na sociálnych sieťach sme zvolili zákaznícku podporu a zákaznícky servis, ktoré úzko súvisia s benefitom, ktorý Youstice ponúka.
Facebook content
Témy customer service a customer support sme pre priblíženie sa cieľovej skupine prepojili s bežnými životnými situáciami, vytvorili sme infografické príspevky a smerovali fanúšikov zo sociálnej siete na produktovú stránku klienta.Blog
Navrhli sme témy blogov na základe trendujúcich kľúčových slov. Niektoré témy slúžili ako odporúčanie pre klienta, iné sme spracovali sami. Našli sme tiež medzeru v blogovej sfére – na internete neboli k dispozícii relevantné články o najlepších profesionálnych LinkedIn skupinách, zameraných na customer service. Preto sme ich niekoľko napísali, postli do samotných LinkedIn skupín a odpovede na seba nenechali dlho čakať.
Tiež sme využili spoluprácu so svetovo známymi influencermi. Oslovili sme ich s otázkou, akú radu by dali na zlepšenie starostlivosti o zákazníkov. Keďže finálny blog sami zazdieľali, vytvorili sme obrovský buzz okolo jediného blogu.